سارقان، بازیکن سابق چلسی را به قطع انگشتانش تهدید کردند!

سارقان، بازیکن سابق چلسی را به قطع انگشتانش تهدید کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - دادگاه ناتینگام کراون گزارش داده است که یک باند خلافکار ، اشلی کول بازیکن اسبق تیم ملی انگلیس را در  زمان سرقت با سلاح سرد از منزلش تهدید کرده اند و به او اعلام کرده اند که انگشتانش را قطع می کنند!

به گزارش فوتبالی، دادگاه گزارش داده است که گروهی از سارقان به منزل اشلی کول در منطقه فچام رفته اند و بازیکن اسبق آرسنال، چلسی و دربی کانتی را با کابل بسته اند. این گروه که چکش هم در اختیار داشته اند، وارد خانه کول شده اند و از وی خواسته اند تا جواهرات و ساعت هایش را در اختیار انها قرار بدهد. این باند، اشلی کول را تهدید کرده اند که او را شکنجه می کنند و یکی از آنها که انبردست داشته، تهدید کرده که انگشتان مدافع اسبق فوتبال انگلیس را قطع می کند. این گروه در پایان کارشان کل خانه و همچنین دستان کول را ضدعفونی کرده اند تا مانع از دستیابی پلیس به مدارک مربوط به DNA خود شوند.

در نهایت شارون کانو نامزد اشلی کول که در کمد مخفی شده، با پلیس تماس می گیرد و این گروه پس از سر رسیدن نیروهای پلیس متواری می شوند. دو فرزند کوچک این زوج در این حادثه که در ژانویه 2020 رخ داده، در خانه بوده اند.

کورتیس دیلکس 34 ساله یکی از اعضای باند سرقت بوده است که جواهرات، موبایل ها و سوئیچ یک بی ام دبلیو را به سرقت برده اند. وی پیش از این برای سرقت وارد خانه تام هادلستون هافبک سابق تاتنهام هم شده است. این گروه در سال 2018 تاج "پورتلند تیارا" به ارزش 3.75 میلیون پوند را هم به سرقت برده بودند.

4125