آزادی: خیلی دوست داشتم خیابانی گزارشگر بازی ما با پرسپولیس باشد

آزادی: خیلی دوست داشتم خیابانی گزارشگر بازی ما با پرسپولیس باشد

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم آلومینیوم می‌گوید هدف تیمش در رقابت‌های جام حذفی، قهرمانی است و آن ها با انگیزه کسب برد مقابل پرسپولیس وارد میدان شده بودند.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا آزادی که جلوی پرسپولیس موفق به دبل شد در گفتگو با خبرنگار فوتبالی راجع به این بازی عنوان داشت:" خیلی برد بزرگ و خوبی برای تیم ما بود و دست بچه‌ها درد نکند که از جان و دل مایه گذاشتتد. هدف تیم ما قهرمانی در جام حذفی است و برای این مهم می جنگیم. انشاا... که بتوانیم جام را بالای سر ببریم."

وی در رابطه با اینکه آیا انتظار کسب برد در طول نود دقیقه را داشتند یا خیر، گفت:" ما در کل قصد و نیتمان برد بود و برای پیروزی وارد زمین شده بودیم و روحیه بردن در نود دقیقه را هم داشتیم."

ستاره اراکی ها در رابطه با درخشش خود در این بازی اظهار داشت: "شب خیلی قشنگی برایم بود که توانستم دو گل بزنم و دل هوادارانمان و مردم اراک را شاد کنم. می‌توانم بگویم بهترین شب زندگی‌ام بود."

از آزادی درباره حریف آلومینیوم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرسیدیم. خلیج فارس ماهشهر که با حذف سه تیم لیگ برتری به این مرحله رسیده از دید مهاجم آلومینیوم، حریف قابل احترامی است:" نمی‌شود گفت این تیم لیگ یکی است یا لیگ برتری و سطح تیم‌ها در دنیا به هم‌ نزدیک شده است. به هیچ وجه این تیم را دست کم نمی گیریم و همان انگیزه‌ای که مقابل پرسپولیس را داشتیم، خواهیم داشت و برای قهرمانی بازی می‌کنیم."

آزادی در پایان در رابطه با شوخی‌های فضای مجازی و اینکه آیا جای جواد خیابانی در شبی که محمدرضا آزادی در ورزشگاه آزادی دبل کرده، خالی بود یا نه، گفت:" من این شوخی‌ها را آنچنان نشنیده‌ام ولی فوتبال با کری‌ها و شوخی‌ها قشنگ است. البته که خیلی دوست داشتم آقای خیابانی گزارشگر این بازی بود.(با خنده)"

مصاحبه از حامد حاجی‌محمدی