واکنش راموس به اخبار خداحافظی‌اش از فوتبال

واکنش راموس به اخبار خداحافظی‌اش از فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس ستاره اسپانیایی پاریسن ژرمن تمامی شایعات بازنشستگی‌اش از فوتبال را رد و اذعان کرد که می‌خواهد تا 4 الی 5 سال دیگر در بالاترین سطح به بازی کردن ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته راموس 35 ساله پس از به توافق نرسیدن با سران رئال مادرید، از سانتیاگو برنابئو رفت تا ماجراجویی جدیدی در پاریسن ژرمن شروع کند. اما اوضاع برای کاپیتان سابق لوس بلانکوس و تیم ملی اسپانیا در پاریس اصلا به خوبی پیش نرفت و او در طول فصل با مصدومیت‌های گوناگونی مواجه شد و تاکنون فقط 7 بار در تمامی مسابقات برای پی‌اس‌جی بازی کرده است. 

به نقل از سایت گل، به نظر بسیاری از کارشناسان، راموس دیگر همانند گذشته نیست و شاید بخواهد برای ادامه فوتبالش به لیگ‌های کوچک‌تر برود. اما او به Amazon Prime گفت: "می‌خواهم تا 4 الی 5 سال دیگر در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم و سپس چیز جدیدی تجربه کنم. هنوز دو سال از قراردادم در پاریسن ژرمن باقی مانده و بعد از آن خواهیم دید. باید وضعیت بدنی‌ام را بررسی کنم و علاوه بر آن باید از نظر ذهنی متمرکز باشم. ترجیح می‌دهم برای بهترین تیم بازی کنم تا بهترین بازیکن تیم باشد، چون در آخر مهم فتح عناوین و جام‌هاست."

4416