مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان از نگاه پرافتخارترین بازیکن تاریخ

مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان از نگاه پرافتخارترین بازیکن تاریخ

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز ستاره برزیلی بارسلونا، منچسترسیتی را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا نام برد. 

به گزارش فوتبالی، آبی‌های آسمانی پس از چندین فصل ناکامی، بالاخره فصل گذشته به فینال تورنمنت رسیدند، اما در آن‌جا با یک گل مغلوب چلسی شدند تا باز هم دست‌شان به جام نرسد. سیتیزن‌ها در این فصل هم نمایش خوبی تاکنون داشته‌اند و در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی، با یک گل از سد اتلتیکو مادرید گذشتند و حالا از شانس بیشتری برای صعود به جمع چهار تیم برخوردارند. 

به نقل از موندو دپورتیوو، دنی آلوز که خود سابقه سه قهرمانی در اروپا را به همراه کاتالان‌ها در کارنامه دارد، گفت: "فکر می‌کنم منچسترسیتی مدعی اصلی قهرمانی هستند. آن‌ها تیم بسیار منسجم و منظمی در اختیار دارند و می‌دانند که چگونه بجنگند. من طرفدار پپ گواردیولا هستم و هر کاری او بکند، من از او حمایت می‌کنم."

گواردیولا از زمان حضورش در سیتی به افتخارات فراوانی رسیده، اما تنها یک بار موفق شده از مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. آن‌ها در این فصل در صورت حذف کردن اتلتیکو مادرید، در مرحله نیمه نهایی باید با برنده دیدار رئال مادرید - چلسی بازی کنند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 3-1 به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید. 

4416