آماری که هوش بالای ژاوی را برای تعویض کردن نشان می‌دهد

آماری که هوش بالای ژاوی را برای تعویض کردن نشان می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته سی و یکم از رقابت های لالیگای اسپانیا موفق شد با نتیجه 3 بر 2 لوانته را در یک بازی خارج از خانه شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در این بازی در ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما شاگردان ژاوی هرناندز موفق شدند روند بازی را برگردانند و هر سه امتیاز را به دست بیاورند. اوج کار ژاوی در این بازی جایی بود که با تعویض هایش در نیمه دوم توانست ورق را به سود بارسلونا برگرداند و آبی و اناری ها سه امتیاز را به دست بیاورند.

در حالی که بازی با نتیجه مساوی دو بر دو در حال دنبال شدن بود، ژاوی لوک دی یونگ را به جای اوبامیانگ وارد زمین کرد و مهاجم هلندی همان بازیکنی بود که توانست گل سوم بارسلونا را وارد دروازه لوانته کند و هر سه امتیاز به حساب آبی و اناری ها واریز شود.

تیم ژاوی در این فصل در رقابت های لالیگا، 15 گل توسط بازیکنان تعویضی به ثمر رسانده است که این عدد یک عدد قابل توجه است و نشان می دهد که ژاوی هوش بالایی برای تعویض کردن دارد و می تواند با تعویض های درست نتیجه بازی را به نفع تیمش برگرداند.

1470