توافق ستاره لهستانی با بارسلونا/ سرانجام تعلل مونیخی‌ها کار دست‌شان داد!

توافق ستاره لهستانی با بارسلونا/ سرانجام تعلل مونیخی‌ها کار دست‌شان داد!

پایگاه خبری فوتبالی - بعضی از رسانه‌های اروپایی از توافق سه ساله مهاجم ملی‌پوش و گلزن لهستانی باواریایی‌ها با مقامات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون خبر می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از TVP SPORT، به نظر می‌رسد که روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ که قراردادش با این تیم آلمانی در انتهای رقابت‌های فصل جاری به اتمام خواهد رسید، با مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا برای مدت سه سال به توافق نهایی رسیده و قبلاً نیز تصمیم خود را به سران بایرن مونیخ اعلام کرده است؛ تمامی شرایط قرارداد این ستاره لهستانی با بلوگرانا با موفقیت طی شده است.

گفته می‌شود که روبرت لواندوفسکی از عدم تمایل مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان برای شروع مذاکرات جهت دست‌یابی به توافقی دوطرفه برای تمدید قرارداد فی مابین ناامید شده است. این ستاره خط حمله تیم ملی لهستان و باواریایی‌ها شخصاً به اولیور کان اطلاع داده که در انتهای رقابت‌های فصل جاری به بارسلونای اسپانیا خواهد پیوست. این اطلاعات توسط محافل و منابع نزدیک به این ملی‌پوش لهستانی ارائه و تأیید شده است.

در عین حال، گفته می‌شود که روبرت لواندوفسکی هم‌زمان پیشنهاداتی از باشگاه‌هایی نظیر پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، منچستر سیتی و لیورپول انگلستان نیز دریافت کرده است. این مهاجم بعد از برقراری تماسی که با سران کاتالان‌ها داشته، با آن‌ها به توافق رسیده است. لواندوفسکی پیش‌تر نیز گفته بود که نمی‌خواهد قرارداد خود را تمدید کند و تمامی شرایط برای عقد قرارداد با مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا را پذیرفته است.

9404