نشست خبری آنچلوتی و کاسمیرو پیش از بازی برگشت رئالی‌ها با چلسی در اروپا

نشست خبری آنچلوتی و کاسمیرو پیش از بازی برگشت رئالی‌ها با چلسی در اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی و هافبک برزیلی کهکشانی‌های مادریدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حساس تیمشان مقابل آبی‌های لندنی شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از ديدار حساس برگشت رئال مادرید مقابل چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد. آنچلوتی در این نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"همه می‌دانند که فردا بازی سختی خواهد بود. مهم نیست در بازی اول چه اتفاقی افتاد. ما می‌دانیم که ممکن است آسیب ببینیم؛ پس باید بجنگیم و پیروز شویم."

"والورده فیکس خواهد بود؟ ترکیب را انتخاب کردم. دوست دارم مثل بازی رفت بازی کنیم؛ اما چلسی چیزهایی را تغییر خواهد داد و ما باید به شیوه‌ای متفاوت بازی کنیم. خوشحالیم که در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم و خوشحالم از این که بازیکنانی در اختیار دارم که می‌دانند چگونه در این مسابقات بازی کنند."

"چمپیونزلیگ رقابت بسیار سختی است. رسیدن به فینال و قهرمانی در آن به شدت سخت است. چیزی که در این رقابت‌ها خیلی مهم است، داشتن تجربه و شخصیت است."

"بنزما تمام چیزهایی که یک مهاجم شماره ۹ باید داشته باشد را داراست. کریم همان چیزی است که فوتبال مدرن از شما می‌خواهد."

"کاسمیرو تجریه و کیفیت دارد و بازیکن مهمی برای ماست."

"ترک رئال مادرید و سرمربی‌گری ایتالیا؟ در سال ۲۰۱۸ و قبل از جام جهانی به این موضوع فکر کردم. فوتبال باشگاهی را بیشتر دوست دارم و دوست ندارم تنها سه بار در سال کار کنم."

"وابستگی تیم ما به بنزما؟ بله. این موضوع بدی نیست، از این بابت خوشحالم!"

هم‌چنین کاسمیرو، هافبک برزیلی رئالی‌ها نیز در این نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"فردا بازی سختی پیش رو داریم و به هوادارانمان نیاز داریم."

"بردن لالیگا و چمپیونزلیگ؟ در رئال مادرید همیشه در مورد بردن همه چیز صحبت می‌کنیم. اکنون در حساس‌ترین قسمت فصل قرار داریم. به نظرم بازی قبل مقابل چلسی بهترین بازی فصل ما بود."

"رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و همیشه برای لحظات بزرگ زندگی می‌کند. چلسی را دست کم نخواهیم گرفت؛ آن‌ها قهرمان اروپا هستند."

"فکر می‌کنم تنها تغییر بنزما، تعداد گل‌های اوست. بنزما تاریخ این باشگاه است و بازی با او مایه افتخار است."

"بیل جزئی از تاریخ باشگاه است و وقتی بر علیه او سوت می‌زنند، یعنی به تاریخچه این باشگاه بزرگ بی‌احترامی می‌کنند."

9404