سلیمان‌زاده: ۲ سال است به لیگ برتر آمده‌ایم و ۳ بار پرسپولیس را شکست دادیم/ خلیج فارس را دست‌کم نمی‌گیریم

سلیمان‌زاده: ۲ سال است به لیگ برتر آمده‌ایم و ۳ بار پرسپولیس را شکست دادیم/ خلیج فارس را دست‌کم نمی‌گیریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، آنها تیم خلیج فارس ماهشهر را در نیمه نهایی جام حذفی دست‌کم نخواهند گرفت و با تمام قوا به مصاف این تیم می‌روند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رامتین سلیمان‌زاده درباره شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران گفت: خدا را شکر می‌کنم که شب بزرگ و زیبایی را رقم زدیم. من به چند دلیل خیلی خوشحالم. ما دو سال است که به لیگ برتر آمدیم و در این مدت کوتاه سه بار پرسپولیس را شکست دادیم که این بسیار باارزش است. از طرفی توانستیم به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنیم و شانس رسیدن به فینال را هم داریم. در ضمن بابت خوشحالی هواداران و مردم اراک هم خوشحالم.
وی با اشاره به جریان بازی تیمش برابر پرسپولیس تصریح کرد: ما در 20 دقیقه اول به شدت از سوی تیم حریف تحت فشار قرار گرفتیم و گل هم خوردیم، ولی دوباره به بازی برگشتیم. گل دوم پرسپولیس هم به هیچ عنوان پنالتی نبود و ما با روحیه بدی به رختکن رفتیم، اما با صحبت‌های کادر فنی و تلاش بازیکنان در نیمه دوم نمایش مقتدرانه‌ای داشتیم و تیم خوب پرسپولیس را شکست دادیم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد تقابل تیمش با خلیج فارس ماهشهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز اظهار داشت: خلیج فارس تیمی دونده و سختکوش است و به هیچ عنوان این تیم را دست‌کم نخواهیم گرفت. امیدوارم با حمایت هواداران به فینال برسیم و در نهایت قهرمان شویم. قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس ما نیست.

6641