مبلغ عجیبی که نزدیکان هالند بابت کمیسیون انتقال ستاره نروژی می‌خواهند!

مبلغ عجیبی که نزدیکان هالند بابت کمیسیون انتقال ستاره نروژی می‌خواهند!

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی و آلمانی، به نظر می‌رسد که مبلغ کميسيون درخواستی اطرافیان و ایجنت ستاره گلزن زنبورهای دورتموندی بسیار بالا بوده و ظاهراً همه می‌خواهند به نوعی از انتقال این بازیکن نروژی سودی ببرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا و روزنامه بیلد چاپ آلمان، مدیر برنامه‌ها و نزدیکان ارلینگ هالند برای انتقال این مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به هر باشگاه دیگری در سطح قاره اروپا، درخواست پرداخت مبلغی معادل با رقم هفتاد میلیون یورو را تحت عنوان کمیسیون انجام این معامله تقاضا خواهند کرد.

مبلغی معادل با رقم چهل میلیون یورو از این پول و کمیسیون، به شخص مینو رایولا، ایجنت و مدیر برنامه‌های مهاجم ملی‌پوش و ستاره نروژی زنبورهای دورتموندی تعلق خواهد داشت.

به علاوه، هر کدام از باشگاه‌های خواهان ارلینگ هالند که موفق شود با این ستاره خط حمله تیم ملی نروژ قرارداد جدیدی امضاء کند، باید مبلغی معادل با رقم هفتاد میلیون یورو نیز به مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند آلمان بابت گزینه بند فسخ موجود در قرارداد این ستاره ملی‌پوش و گلزن با مقامات زردپوشان وستفالنی پرداخت کند.

مقامات و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا به دنبال جذب و به خدمت گرفتن این بازیکن ملی‌پوش بروسیا دورتموند آلمان هستند اما با وجود چنین اعداد و رقم‌هایی تحت عنوان کمیسیون مدیر برنامه‌ها و هم‌چنین برای امضای قرارداد با این بازیکن نروژی، به نظر نمی‌رسد که به خرید و در اختیار گرفتن ارلینگ هالند و انجام معامله انتقال این بازیکن گلزن و جوان به این تیم کاتالانی علاقه‌ای داشته باشند.

9404