بیان تفاوت اصلی و مقایسه گواردیولا و ژاوی از زبان دنی آلوز

بیان تفاوت اصلی و مقایسه گواردیولا و ژاوی از زبان دنی آلوز

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز که با هر دو سرمربی پیشین و کنونی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون کار کرده، اکنون به مقایسه ویژگی‌های این دو نفر پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، دنی آلوز یکی از معدود بازیکنان تیم فعلی بارسلونا است که پیش از این زیر نظر پپ گواردیولا و اکنون نیز زیر نظر ژاوی هرناندز در این تیم کاتالانی بازی کرده است.

طبق این گزارش، دنی آلوز، مدافع با سابقه تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره با تجربه خط دفاعی باشگاه بارسلونای اسپانیا در گفت‌وگو با خبرنگار نشریه اسپورت کاتالونیا می‌گوید: "از زمانی که در بارسلونا هستم، این اولین باری است که این قدر روی بدنم کار می‌کنم. راز موفقیت ژاوی هرناندز، کار سخت است. ما باید بجنگیم و کاری را که همیشه انجام داده‌ایم، انجام دهیم."

مدافع سخت‌کوش و مسن برزیلی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص مقایسه ژاوی هرناندز و پپ گواردیولا چنین می‌گوید: "تنها چیزی که تغییر کرده، این است که ژاوی اکنون یک سرمربی است. دیدگاه او مانند زمانی است که بازی می‌کرد و تغییری نکرده است. ما خیلی سخت کار می‌کنیم. من قبلاً و در حدود 10 سال پیش گفته بودم که ژاوی هرناندز، پپ گواردیولای بارسلونا خواهد بود. به خاطر نحوه درک او از بازی، به دلیل انطباق فوتبالش با نیازهای فعلی و به دلیل شناختن خانه. او می‌داند که در اين‌جا چه چیزی لازم است. شما همیشه باید بازيکنان خوبی پیدا کنید تا این سبک را عملی کنید. این راز بزرگ مربیان خوب است."

9404