مدیر بارسلونا: هالند؟ برای هیچکس منافع باشگاه را به خطر نمی‌اندازیم

مدیر بارسلونا: هالند؟ برای هیچکس منافع باشگاه را به خطر نمی‌اندازیم

پایگاه خبری فوتبالی - رافا یوسته اخیرا با حضور در تمرینات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون درباره مسائل مختلفی با رسانه‌ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، رافا یوسته، از مدیران ارشد باشگاه بارسلونای اسپانیا ضمن حضور در تمرینات این تیم کاتالانی در خصوص بعضی مسائل مربوط به این باشگاه با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرده که مهم‌ترین صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

درباره عثمان دمبله؟

"او را مانند همیشه می‌بینم. تمایل او برای ماندن و تلاش و اراده‌اش مانند همیشه است. او می‌خواهد با ما ادامه دهد و مذاکراتی در جریان است. می‌خواهیم با او ادامه دهیم."

درباره ارلینگ هالند؟

"باشگاه هنوز در شرایط سختی است و برای هیچ بازیکنی قرار نیست منافع باشگاه را به خطر بیندازیم. موضوع دستمزدها به تازگی حل شده است."

درباره گاوی و آرائوخو؟

"بسیار خوش‌شانس هستیم که در تیممان متئو المانی و جوردی کرایوف حضور دارند. آن‌ها به دنبال حل کردن مشکلات و صحبت با بازیکنان هستند و امیدواریم که آن‌ها با ما ادامه دهند. گاوی از لاماسیا است و او خانه را خیلی دوست دارد. در حال انجام مذاکرات هستیم تا او را در تیم‌مان نگه داریم."

درباره روبرتو؟

"ما در حال صحبت با او هستیم. او در خانه بزرگ شده است و تمام تلاش خود را برای ادامه مذاکرات انجام خواهد داد. امیدوارم او و باشگاه در نهایت به توافق کامل برسند." 

9404