وینگر بلژیکی میلان از دوستی با ژیرو گفت: برایش خانه گرفتم و معلم زبان او شدم!

وینگر بلژیکی میلان از دوستی با ژیرو گفت: برایش خانه گرفتم و معلم زبان او شدم!

پایگاه خبری فوتبالی - الکسی سلماکر در تازه‌ترین مصاحبه خود با یک رسانه بلژیکی از رابطه بسیار قوی خود با ژیرو و وضعیت نیمکت‌نشینی اش در میلان می‌گوید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه الون اسپورت بلژیک، عملکرد الکسی سلماکر در این فصل از رقابت‌ها در پیراهن میلان بسیار ضعیف بوده و او تنها موفق به زدن دو گل و ارسال سه پاس گل در مجموع مسابقات شده است. این وینگر بلژیکی بیست و دو ساله سیزده بار در سری آ در ترکیب اصلی و چهار بار به عنوان بازیکن تعویضی، یک بار در ترکیب اصلی در لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار به عنوان بازیکن تعویضی برای میلان به میدان رفته است. صحبت‌های سلماکر در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

رابطه بسیار خوب شما با ژیرو؟

"زمانی که او به میلان آمد، کمک کردم تا ژیرو یک آپارتمان برای سکونت پیدا کند. من همچنین کمی به عنوان معلم زبان ایتالیایی او عمل کردم. برای ژیرو احترام زیادی قائلم چرا که او در طول دوران حرفه‌ای خود جام‌های بسیاری فتح کرده است. به لحاظ انسانی نیز او فرد بسیار فوق‌العاده‌ای است. تلاش می‌کنم تا حد ممکن هر روز از او یاد بگیرم. او برای من و افراد جوان یک الگو محسوب می‌شود. در فوتبال امروز او یک نام بزرگ است."

نیمکت نشینی اخیر و فرصت کم بازی شما؟

"اصلاً خوب نیست که فرصت بازی کمی داشته باشید اما می‌دانید که لحظات کمتر مثبت هم برای هر بازیکنی می‌تواند رخ بدهد. اما کم‌کم با تلاش سخت در تمرینات فرصت بازی بیشتری کسب خواهم کرد. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و من فرصت مناسب را به دست بیاورم."

آیا در این رابطه با پیولی صحبت کرده‌اید؟

"نه، به این دلیل که به نظرم این‌ها تصمیم‌هایی هستند که او باید بگیرد. ما مدعی لیگ و بالانشین جدول هستیم و من باید رقابت کردن را بپذیرم و تلاش کنم تا بهترینم را برای کسب جایگاهم و بازگشت به زمین انجام بدهم."

وضعیت میلان با توجه به فشار قهرمانی؟

"ما فشاری احساس نمی‌کنیم و در حال حاضر صدرنشین هستیم. باید به همین مسیر ادامه بدهیم و در نهایت ببینیم که چه خواهد شد. در هر صورت ما باید دویست درصد توان خودمان را برای به دست آوردنش به کار بگیریم؛ چرا که در طول دو سال گذشته این تیم به خوبی عمل کرده و میلان را به جایی بازگردانده که سزاوارش است. فکر می‌کنم این ترکیب، توانایی بازگشت میلان به اوج اروپا را دارد و بنابراین باید به همین شکل ادامه بدهیم."

آخرین باری که الکسی سلماکر در سری آ به طور کامل نود دقیقه در زمین مسابقه حضور داشت، به پیروزی روسونری با حساب چهار بر دو برابر امپولی در ماه دسامبر بازمی‌گردد و آخرین حضور این بازیکن بلژیکی در ترکیب اصلی میلان نیز به دربی دلامادونینا برابر اینتر در ماه فوریه گذشته بازمی‌گردد.

9404