رد پیشنهاد شیاطین‌سرخ توسط هالند/ چرا منچستر دیگر برای او جذاب نیست؟

رد پیشنهاد شیاطین‌سرخ توسط هالند/ چرا منچستر دیگر برای او جذاب نیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اروپایی، ارلینگ هالند پیشنهاد شیاطین سرخ رو رد کرده و از همین رو، نمی‌توان آینده روشنی برای این ستاره نروژی در منچستر متصور بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ESPN، با وجود این که ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و ستاره خط حمله باشگاه بروسیا دورتموند آلمان چندین بازی است که پایش به گلزنی باز نشده است، ولی هنوز سهم بسیار زیادی در اخبار و شایعات بازار نقل و انتقالات اروپا دارد.

طبق این گزارش، ارلینگ هالند پیشنهاد مقامات باشگاه منچستر یونایتد انگلستان را رد کرده است.

بر طبق این گزارش، مدیریت تیم انگلیسی مشکلی برای پرداخت ندارد ولی ستاره نروژی چشم‌انداز روشنی در منچستر یونایتد نمی‌بیند. این بازیکن گلزن و ملی‌پوش نروژی خواهان این است که در بالاترین سطح بازی و پیشرفت کند.

چشم‌انداز روشن بازمی‌گردد به این که مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان شانس کمی برای گرفتن سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا دارد و همچنین آن ها از سال 2011 میلادی که تحت هدایت سرالکس فرگوسن به فینال این رقابت‌ها رسیدند، تنها دو بار از مرحله یک‌هشتم نهایی عبور کرده‌اند. جدا از این، آن ها فصول متوالی است که نتوانسته‌اند به قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس دست پیدا کنند.

از این رو، برای ارلینگ هالند، منچستر یونایتد دیگر گزینه جذابی برای انتخابی نیست. گفته می‌شود که در فصل 2019/2020 که ارلینگ هالند از باشگاه سالزبورگ اتریش راهی بروسیا دورتموند آلمان شد، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد انگلستان در رقابت برای جذب این ستاره گلزن نروژی حاضر بوده است.

صحبت‌های مختلفی از علاقه رئال مادرید اسپانیا، منچستر سیتی انگلستان و حتی بایرن مونیخ آلمان گفته می‌شود ولی باید دید که در پایان، کدام تیم مقصد آتی این مهاجم بیست و یک ساله و ملی‌پوش نروژی خواهد شد.

9404