آشوبی: نیازی به تغییر یحیی گل‌محمدی نیست

آشوبی: نیازی به تغییر یحیی گل‌محمدی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اسبق پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس از لحاظ داشتن مهره کارآمد در ترکیب خود کمبود دارد.

فرزاد آشوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی با اشاره به وضعیت پرسپولیس در این فصل گفت: " متاسفانه پرسپوليس در این فصل نوسان زیادی در عملکرد و نتیجه گیری داشته و این موضوع دلایل متعددی دارد، جدایی بازیکنان کلیدی در پایان فصل گذشته و جذب بازیکنان جدید که علیرغم اینکه بازیکنان خوبی هستند اما نتواستند با شرایط خاص پرسپولیس هماهنگ شوند، تغییرات مدیریتی پی در پی و یک مورد آزار دهنده یعنی بیانیه پشت بیانیه بخش بزرگ انرژی تیم و مربیان را در این فصل گرفت، این عوامل دست به دست هم داد تا این نوسان در نتیجه گیری پرسپولیس به وجود بیاید."

آشوبی درباره خریدهای یحیی گل‌محمدی و عدم بهره‌گیری از بازیکنانی مانند علیرضا ابراهیمی چنین توضیحی داد: " به هر حال قرار نیست تمام تصمیمات کادرفنی کاملا و صد در صد درست باشد و قطعا درصدی خطا در آن وجود خواهد داشت. من معتقدم بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمدند در فرمت تاکتیکی این تیم هضم نشدند و باز هم شاکله گذشته پرسپولیس نقطه اتکا و اطمینان برای یحیی گل‌محمدی و کادرفنی بود. این ها تجربه است و قطعا باید در فصل آینده تصمیمات بهتری گرفت و شرایط بهتری فراهم کرد و از عواملی که تمرکز تیم را برهم می‌زند مانند بیانیه‌نویسی‌ها جلوگیری کرد."

آشوبی در پاسخ به سوالی که آیا معتقد هستید بیانیه نویسی‌ها تمرکز کادرفنی را نیز برهم زده، بیان کرد: "وقتی شما با هر صحبتی خودتان را مجبور به پاسخگویی بدانید بخشی از فکر و ذهن شما درگیر آن پاسخ خواهد بود، به نظر من آرامش، موردی است که می تواند به باشگاه پرسپولیس و اعضای تیم کمک کند و این آرامش باید در ادامه و در شکل بزرگ خود برای تیم و گروه فراهم شود تا پرسپولیس از وضعیتی که در آن گرفتار است بیرون برود."

هافبک اسبق پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به نظر کادرفنی قرمزها نیاز به انقلاب و تغییرات دارد؟ اینگونه توضیح داد: " من معتقدم یحیی گل‌محمدی و گروه همکارش سال‌هاست در فوتبال ایران کیفیت بالای خود را نشان داده‌اند و دلیلی برای تغییر نمی بینیم. اگر شکل دیگری مبنی بر تقویت است باید با نظر آقای گل‌محمدی انجام شود. معتقدم بیشتر از اینکه روی کادرفنی به عنوان نقطع ضعف و تغییرات فکر کنیم باید در جذب بازیکنان باکیفیت و در شان نام باشگاه توجه کرد. بازیکنانی جذب پرسپولیس شوند که علاوه بر کیفیت بالا قدر پیراهنی را که می‌پوشند بدانند."

از آشوبی درباره این پرسدیم که آیا با توجه به فاصله‌  6 امتیازی پرسپولیس با استقلال، مدافع عنوان قهرمانی چقدر شانس برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر دارد. پاسخ او را بخوانید: "با این روندی که پرسپولیس دارد سخت است درباره این موضوع صحبت کنیم اما اگر نوسان و بالا و پایین شدن نتایج به حداقل برسد، پرسپولیس می‌تواند کار خوب خود را در مسابقات تکرار کند و با توجه به اینکه استقلال چند بازی سخت خارج از خانه دارد این احتمال وجود دارد بتواند به قهرمانی برسد."

7655