عکاشه: شهر خودرو مستحق حضور در انتهای جدول نیست

عکاشه: شهر خودرو مستحق حضور در انتهای جدول نیست

 مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد در حال حاضر مشکلات مالی اهمیت چندانی برای بازیکنان این تیم ندارد و آنها تنها به بقای تیم‌شان در لیگ برتر فکر می‌کنند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ابوالفضل عکاشه درباره وضعیت شهر خودرو و نمایش امیدوارکننده این تیم برابر گل‌گهر اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است و کارشناسان فوتبال هم این نظر را دارند که از لحاظ فنی پیشرفت داشته‌ایم. در آخرین بازی هم عملکرد خوبی برابر گل‌گهر داشتیم و با بدشانسی برد را از دست دادیم. این روند ما را امیدوار می‌کند تا در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود بازی‌های سخت برابر استقلال، پرسپولیس، فولاد و سپاهان، آنها می‌توانند در لیگ برتر بمانند، تصریح کرد: قطعاً بازی‌های سختی داریم و شاید خیلی‌ها این تصور را داشته باشند که تیم ما سقوط خواهد کرد، ولی خودمان خیلی امیدواریم که در لیگ برتر بمانیم. ما فوتبال خوبی را انجام می‌دهیم و مستحق حضور در انتهای جدول نیستیم. متأسفانه بدشانسی و عدم دقت در زدن ضربات آخر باعث شد تا در خیلی از بازی‌ها امتیاز از دست بدهیم و کار به اینجا برسد که برای سقوط نکردن بجنگیم. این تیم دو سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا بوده و واقعاً حیف است که سقوط کند.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو در مورد مشکلات مالی تیمش و اینکه آنها فقط 30 درصد از مبالغ قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند، یادآور شد: قطعاً مسائل مالی برای هر بازیکنی مهم است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، ولی شرایط تیم ما طوری است که الان زیاد به پول فکر نمی‌کنیم و سقوط نکردن تیم از هر چیزی مهمتر است. از طرفی آقای حمیداوی هم در تلاش است تا مشکلات را برطرف کند، هر چند که ایشان نیز دست تنهاست و مسئولان استانی در مشهد کمکی به تیم نکردند.

9719