حاتمی: اگر در فینال به مصاف شیمیدر می رفتیم عدالت بیشتر رعایت می شد

حاتمی: اگر در فینال به مصاف شیمیدر می رفتیم عدالت بیشتر رعایت می شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان روز دوشنبه گفت: در دیدار سوم برابر شیمیدر قم به هیچ عنوان به ۲ پیروزی قبلی کاری نداریم و با همان تفکرات و جدیت به زمین خواهیم رفت. اگر این ۲ تیم در فینال برابر هم صف‌آرایی می‌کردند عدالت بهتر رعایت می‌شد.            

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مهران حاتمی روز افزود: خوشبختانه در ۲ بازی قبلی موفق شدیم برابر تیم خوب و قدرتمند شیمیدر قم عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و به ۲ پیروزی مهم دست یابیم. بدون شک شهرداری گرگان و شیمیدر قم از باشگاه‌های بزرگ و مطرح بسکتبال هستند که از بازیکنان و کادر فنی خوبی هم بهره می‌برند. شاید اگر این ۲ تیم در فینال برابر هم صف‌آرایی می‌کردند شرایط متفاوت بود و هواداران و علاقه‌مندان بسکتبال رقابت‌هایی به مراتب جذاب‌تر را نظاره‌گر بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان شهرداری گرگان در ۲ دیدار قبلی خیلی خوب ظاهر شدند و موفق شدیم در سایه تلاش و شاید اندکی هم خوش شانسی تا این جا به پیروزی مهم و ارزشمند دست یابیم. اما اگر فکر کنیم کار تمام شده است اشتباه کرده‌ایم چرا که هنوز چیزی قطعی نشده و باید همه ما مراقب لحظاتی که در پیش است، باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص این که آیا بازیکن مصدومی دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه همه بازیکنان خود را در اختیار داریم و باید در بازی سوم نیز با همان تفکرات و جدیت برابر تیم خوب شمیدرقم به میدان برویم. 

او در مورد داوری‌های لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: وظیفه ما هدایت و رهبری تیم خودمان است و به هیچ عنوان قصد ندارم در مورد داوری لیگ صحبت کنم. بدون شک افرادی هستند که در این خصوص نظرات کارشناسی بدهند و من این مساله را به کارشناسان می‌سپارم.

حاتمی در مورد حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسوولان شهرداری گرگان خاطر نشان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در تیم ما افتاده به حمایت مسوولان شهرداری باز می‌گردد؛ خوشبختانه شهردار گرگان یکی از حامیان تیم ماست که همواره از روی سکوها و از نزدیک در کنار ما بوده و با تمام توان حمایت کرده است. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم پاسخ مناسبی به این حمایت‌ها بدهیم و دل هواداران پرشور خود را شاد کنیم.

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و شیمیدرقم در سومین بازی خود در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز (دوشنبه) در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم می‌روند که در صورت برتری شاگردان مهران حاتمی، این تیم راهی دیدار پایانی خواهد شد.   

تیم‌های نظم‌آوران سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان دیگر تیم‌های حاضر در این مرحله هستند.

9719