اعتراف نگران‌کننده ناگلزمان در آستانه بازی برگشت با ویارئال: از مشکلات آگاهم

اعتراف نگران‌کننده ناگلزمان در آستانه بازی برگشت با ویارئال: از مشکلات آگاهم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جوان باواریایی‌ها در آستانه برگزاری دیدار برگشت تیمش مقابل ویارئال در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ، به وجود برخی از مشکلات در تیم خود اعتراف می‌کند و معتقد است که کارهای زیادی تا زمان انجام این مسابقه باید در تیمش انجام دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، به ندرت پیش می‌آید که باواریایی‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دچار چالش شوند و تحت فشار قرار گیرند ولی تیم ناگلزمان با وجودی که از نظر آماری با ساده‌ترین حریف روبرو شد ولی آن‌ها باید از سد حریف اسپانیایی خود با دو گل عبور کنند تا به مرحله نیمه نهایی که بسیار مهم نیز می‌باشد، برسند.

بایرن مونیخ روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه سال جاری در خانه خود به مصاف ویارئال اسپانیا خواهد رفت. قرعه‌ای که از نظر نام به نظر می‌رسید کار برای مونیخی‌ها ساده است؛ ولی شکست یک بر صفر در اسپانیا تأثیر منفی زیادی گذاشته است و دیدار در خانه برای شاگردان یولیان ناگلزمان می‌تواند چالشی جدی باشد. موضوعی که باعث می‌شود بایرن مونیخ بیشتر زیر ذره‌بین قرار بگیرد. 

دفاع، حمله، تعادلی تیمی و فرم مطلوب تک تک بازیکن‌ها:

موضوعاتی که می‌تواند برای سرمربی جوان بایرن مونیخ کار پیچیده‌ای باشد چرا که به گفته خود او، تا سه شنبه باید کارهای زیادی انجام بگیرد. ناگلزمان می‌گوید: "به طور کامل آگاه هستم که باید تا سه شنبه کارهای زیادی انجام شود."

یکی از نقدهایی که به دیدار رفت باواریایی‌ها با ویارئال وارد می‌شود، فرم نامطلوب و نمایش ضعیف بازیکن‌های مونیخی بود. لروی سانه، سرژ گنبری، توماس مولر و یاشوا کیمیش. یولیان ناگلزمن در این مورد چنین اظهار نظر می‌کند: "موارد ساده‌ای وجود دارند مانند قرار دادن هر بازیکن در راحت‌ترین پست خودش."

ناگلزمان جوان به خوبی می‌داند که کسب نتیجه، اولویت او در مسابقه برگشت برابر ویارئال اسپانیا در استادیوم آليانز شهر مونیخ خواهد بود.

9404