اوبامیانگ در واکنش به اعلام 3 پنالتی برای لوانته: کاری از دستمان برنمی‌آمد!

اوبامیانگ در واکنش به اعلام 3 پنالتی برای لوانته: کاری از دستمان برنمی‌آمد!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم ملی‌پوش و گابنی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون که در مسابقه شب گذشته تیمش مقابل لوانته که به برتری کاتالان‌ها انجامید موفق به گلزنی گل شد، در پایان بازی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم تیم ملی فوتبال گابن و باشگاه بارسلونای اسپانیا در خصوص پیروزی شب گذشته آبی و اناری‌ها مقابل لوانته در لالیگا با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد که صحبت‌های این بازیکن گلزن کاتالان‌ها را در ادامه می‌خوانید:

"به نظرم در این دیدار شدت عمل کافی را نداشتیم. در نیمه اول خیلی بد بودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم."

"پدری و گاوی بازیکنان خوبی هستند و در این بازی خوب کار کردند. ما به کل گروهمان اعتماد داریم. آن‌هایی که امشب وارد زمین شدند، گلزنی کردند؛ بازی بسیار سختی بود."

"عثمان من را خیلی خوب می‌شناسد. وقتی به راست می‌رود، باید همیشه آماده باشم. این طبیعی است که مردم از عملکردم راضی باشند؛ من خیلی بیشتر از این‌ها می‌توانم به تیم کمک کنم. در نیمه دوم بازی خوبی انجام ندادم و باید بیشتر کار کنم."

"در مورد تمدید قرارداد عثمان دمبله، فقط می‌توانم بگویم که او باید در این تیم بماند."

"در خصوص پنالتی‌های اعلام شده، باید بگویم که من صحنه‌ها را خیلی خوب ندیدم؛ وقتی که داور مسابقه سوت می‌زند، شما کار زیادی از دست‌تان بر نمی‌آید. ما نمی‌توانیم چیز بیشتری بگوییم. مهم‌ترین چیز امشب این بود که ما بازی را بردیم."

9404