واکنش ستاره هلندی بارسلونا به گل ٣ امتیازی دقایق آخرش به لوانته: طعم دیگری دارد!

واکنش ستاره هلندی بارسلونا به گل ٣ امتیازی دقایق آخرش به لوانته: طعم دیگری دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش و هلندی خط میانی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون گل دقایق پایانی تیمش مقابل لوانته در مسابقه شب گذشته را به ثمر رساند، در پایان این بازی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، لوک دی یونگ، هافبک تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط میانی باشگاه بارسلونای اسپانیا که در کسب پیروزی شب گذشته کاتالان‌ها برابر لوانته مؤثر بوده و زننده گل دقایق پایانی تیمش در این مسابقه بود، در انتهای این دیدار در خصوص شرایط خود و تیمش در این بازی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

"از گلزنی بسیار خوشحالم و حس خوبی دارم. گل زدن همیشه زیباست اما این که گل شما سه امتیازی باشد و در دقایق پایانی مسابقه به ثمر برسد، طعم دیگری دارد."

"روی نیمکت احساس خوبی ندارم و وقتی دقایقی فرصت برای بازی کردن کسب می‌کنم، نهایت تلاشم را خواهم کرد. تیم حتی وقتی خوب بازی نمی‌کند نیز باید برنده شود. ما در این مسابقه برابر لوانته لیاقت کسب این برد را داشتیم."

"درباره سرنوشت قهرمانی لالیگا، باید بگویم که رئال مادرید به زودی امتیاز از دست خواهد داد و ما باید حواسمان به جدول رده‌بندی مسابقات باشد. هدف اصلی تیم بارسلونا، قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا است. من می‌دانم که این به چه معنایی است (با خنده)."

لازم به ذکر است که از زمان بازگشت و حضور ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی کاتالان‌ها، عملکرد این بازیکن هلندی پیشرفت چشمگیری داشته است.

9404