ستاره خط دفاعی ليورپول پس از بازی با سیتی: ناامیدیم اما چه کسی می‌داند؟!

ستاره خط دفاعی ليورپول پس از بازی با سیتی: ناامیدیم اما چه کسی می‌داند؟!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و انگلیسی قرمزهای آنفیلد بعد از تساوی دیشب تیمش برابر سیتیزن‌ها با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، ترنت الکساندر آرنولد، مدافع کناری تیم ملی فوتبال انگلستان و باشگاه ليورپول در پایان مسابقه شب گذشته این تیم مقابل منچستر سیتی که با نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رسید، با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد که مهم‌ترین صحبت‌های آرنولد در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

"می‌خواهیم تمام بازی‌ها را ببریم و این گویای آن است که از نتیجه این بازی با سیتی ناامیدیم. البته این که نباختیم، مهم و خوب بود. امیدوارم در ادامه فصل آن‌ها امتیاز از دست بدهند."

"در ابتدای بازی کمی مضطرب بودیم که خب طبیعی است، چون یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر بود؛ اما بعد از آن جا افتادیم. در نیمه اول خودمان نبودیم؛ هر وقت شروع به فوتبال بازی کردن کردیم، گل زدیم."

"فکر می‌کنم موقعیت‌های سیتی بهتر بودند. در واقع ما موقعیت های زیادی نساختیم‌. می‌دانستیم آن‌ها نقاط ضعفی دارند اما زیاد از آن در جریان بازی استفاده نکردیم."

"هفت بازی باقی مانده و شما هر هفته یک نتیجه تعجب برانگیز در لیگ می‌بینید. امیدوارم در انتها ما در صدر باشیم نه سیتی‌. در این هفت بازی اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد، چه کسی می‌داند؟"

9404