واکنش عجیب پیولی به دومین تساوی پیاپی تیمش: هیچ تیمی شانس اول قهرمانی نیست!

واکنش عجیب پیولی به دومین تساوی پیاپی تیمش: هیچ تیمی شانس اول قهرمانی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از تساوی شب گذشته تیمش مقابل تورینو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و رسانه DAZN، این دومین تساوی متوالی و بدون گل میلان بود و آن‌ها این بار با حساب صفر صفر برابر تورینو متوقف شدند تا دیگر سرنوشت اسکودتو در دست‌های روسونری نباشد. استفانو پیولی بعد از پایان بازی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد که مهم‌ترین صحبت‌های پیولی در این نشست خبری را در ادامه می‌خوانید:

درباره اعتراض شما در پایان بازی به داور؟

"به داور گفتم که نگویید وقت‌های تلف شده بازیکنان تورینو را حساب خواهید کرد چرا که نمی‌توانید مانع از خراب نشدن ریتم بازی ما شوید."

در رابطه با عملکرد میلان در بازی با تورینو؟

"ما هر کاری انجام دادیم تا تلاش کنیم به تورینو هیچ فرصتی ندهیم. فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد نکردیم اما موقعیت‌هایی ایجاد کردیم که می‌توانستند بسیار مهم باشند. ما کم دقت بودیم اما به لحاظ روحیه نمی‌توانم هیچ ایرادی از تیمم بگیرم. می‌خواستیم امشب پیروز از زمین خارج شویم."

آیا فشار اسکودتو بر تیم تأثیر منفی داشته است؟

"هیچ عصبانیت و اضطرابی در تیم نمی‌بینم. بازی خودمان را انجام دادیم و کاملاً واضح است که همه می‌دانیم با چه بازی‌های سنگینی روبرو هستیم. فشار بیشتری در بازی‌های پایانی فصل وجود دارد. ما تیم جوانی هستیم اما می‌دانیم که چطور این موارد را به خوبی مدیریت کنیم. باید تلاش کنیم بهتر و بهتر باشیم. تنها چند بازی به پایان باقی مانده و ما هنوز در کورس هستیم."

چه تیمی شانس اول قهرمانی است؟

"دوست ندارم به این شکل به آن فکر کنم. فراموش نکنید که در سه هفته گذشته همه ما را شانس اول می‌دانستند و سپس ناپولی و اینتر. هیچ تیمی شانس اول قهرمانی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد."

آیا توموری به دلیل مصدومیت تعویض شد؟

"توموری فقط خسته بود، او مجبور بود تمام مدت زمان بازی بلوتی را مارک و مهار کند."

درباره غیبت زلاتان ابراهیموویچ، ربیچ، بن ناصر و دیگر بازیکنان؟

"امیدوارم که آن‌ها بتواند به زودی به جمع ما اضافه شوند. هیچ مصدومیتی وجود ندارد و تنها خستگی است. امیدوارم بیشتر آن‌ها روز جمعه در دسترس باشند."

9404