امیدواری اسطوره بارسلونا به قهرمانی کاتالان‌ها در لالیگا

امیدواری اسطوره بارسلونا به قهرمانی کاتالان‌ها در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - رونالدینیو اسطوره برزیلی دنیای فوتبال مدعی است که بارسلونا توانایی رسیدن به رئال مادرید در لالیگا را دارد. 

به گزارش فوتبالی، کاتالان‌ها فصل را زیر نظر رونالد کومان بسیار بد شروع کردند و این سرمربی هلندی پس از کسب نتایجی بسیار ضعیف، جایگاهش را در نیوکمپ از دست داد و به جای او، ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید منصوب شد. نتایج بد کومان باعث شد تا بارسلونا تا رده نهم جدول نیز پائین بیاید و حالا با یک امتیازی کمتر، فاصله 12 امتیازی با رئال مادرید در لالیگا دارد. 

به نقل از سایت گل، حالا رونالدینیو که سابقه فتح دو لالیگا و یک لیگ قهرمانان اروپا همراه با بارسا را در کارنامه دارد، به موندو دپورتیوو گفت: "همگی از سبک بازی بارسلونا شگفت زده شده‌ایم و به نظرم رسیدن به رئال مادرید در جدول امکان پذیر است. من امیدوارم و به عنوان یک هوادار، فکر می‌کنم قرار است شاهد یک کامبک بزرگ باشیم."

"ژاوی؟ بازگشت او باعث امیدوار شدن بسیاری از ما شد. به عنوان دوست و هم تیمی سابقم، او باعث شده تا هواداران همانند گذشته با هیجان خاص بازی‌ها را دنبال کنند. زمانی که ژاوی بازی می‌کرد، همیشه نگاه خاصی به سرمربی شدن داشت."

کاتالان‌ها در 15 بازی گذشته خود در لالیگا شکست ناپذیر بوده‌اند و شب گذشته نیز مقابل لوانته توانستند با حساب 3-2 به پیروزی برسند. 

4416