وایرال شدن پاس ریسکی دروازه‌بان منچسترسیتی روی خط دروازه

وایرال شدن پاس ریسکی دروازه‌بان منچسترسیتی روی خط دروازه

پایگاه خبری فوتبالی - ادرسون دروازه بان برزیلی منچسترسیتی در بازی تیمش و لیورپول در اقدامی جالب روی خط دروازه تیم خودش به پاسکاری روی آورد تا خیلی ها از خونسردی و آرامش شگفت انگیز وی تعجب کنند.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان برزیلی پس از استپی ناکام آرامش خود را حفظ کرد و به جای این که دستپاچه شود و زیر توپ بزند، با خونسردی تمام  توپ را گرفت و به هم تیمی خودش پاس داد. دیوگو ژوتا در این صحنه سعی کرد ادرسون را تحت فشار بگذارد اما دروازه بان برزیلی آرامش بی نظیرش را حفظ کرد و توانست در نزدیکی خط دروازه تیم خودش پاس بدهد تا هواداران در شبکه های اجتماعی را به شکل دیوانه واری به وجد بیاورد.

ادرسون که در تیم ملی برزیل اغلب ذخیره آلیسون است، به هنرمندی در زمینه کار با توپ مشهور است. روجریو سنی برزیلی بی تردید یکی از بهترین دروازه بان های تاریخ فوتبال از این حیث است و لقب گلزن ترین دروازه بان تاریخ را دارد و احتمالا خیلی از دروازه بان ها دوست دارند که شبیه او  باشند. البته گواردیولا معمولا در تیم هایش از دروازه بان ها می خواهد که در بازیسازی نقش داشته باشد و شاید همین مسئله باعث شده تا ادرسون هم سعی کند که در کار با توپ بهترین نمایش ممکن را از خود بروز بدهد.

4125