فرار دو لیورپولی از اخراج با خوش‌شانسی محض

فرار دو لیورپولی از اخراج با خوش‌شانسی محض

پایگاه خبری فوتبالی - کاربران شبکه های اجتماعی نمی توانند باور کنند که فابینیو و تیاگو الکانتارا در تساوی لیورپول و منچسترسیتی با نتیجه دو بر دو، از زمین اخراج نشده اند.

به گزارش فوتبالی، در مورد جدال حساس منچسترسیتی و لیورپول چیزهای زیادی گفته شده بود و آنتونی تیلور برای قضاوت این بازی انتخاب شده بود. هواداران لیورپول به شدت معترض بودند که چرا داوری از شهر منچستر برای قضاوت این بازی انتخاب شده است. البته این داور 43 ساله اعلام کرده است که طرفدار تیم آلترینچام اف سی است که در لیگ ملی انگلیس بازی می کند.  تیلور در طول بازی شب چندان سختی نداشت اما در نهایت این بازی پرهیجان با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

البته دقایق پایانی برای تیم داوری مشکل بودند. فابینیو تکل خشنی روی پای برناردو سیلوا در دقیقه 82 زد که داور به کارت زرد اکتفا کرد. دقایقی بعد تیاگو هم خوش شانس بود که کارت زرد دوم را به علت خطا روی دی بروینه دریافت نکرد. تیلور در این صحنه حتی خطا هم نگرفت.

هواداران سیتی به یاد آوردند که در بازی اول دو تیم در این فصل که با نتیجه دو بر دو به اتمام رسیده بود هم لیورپول با خوش شانسی ده نفره نشده بود. در آن بازی جیمز میلنر بازیکن باتجربه لیورپول خوش شانس بود که کارت زرد دوم را نگرفت و از بازی اخراج نشد.

4125