عکس؛ تعلیق بازی صدرنشین لیگ بلژیک به علت پرتاب ترقه

عکس؛ تعلیق بازی صدرنشین لیگ بلژیک به علت پرتاب ترقه

پایگاه خبری فوتبالی - بازی هفته پایانی لیگ بلژیک میان سن گیلویس صدرنشین و بیرشات قعرنشین در دقیقه 84 پس از ورود هواداران و پرتاب مواد محترقه به درون زمین متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، ماموران امنیتی پس از پرتاب مواد محترقه به درون زمین تصمیم گرفتند که بازی را لغو کنند و حالا کمیته مسابقات باید تصمیم بگیرد که این بازی چه زمانی برگزار شود. هواداران بیرشات که از سقوط تیمشان به لیگ دسته دو به درون زمین عصبانی بودند، مواد محترقه به درون زمین پرتاب کردند. در زمان این اتفاق، بازی با تساوی بدون گل  دنبال می شد. بوکات داور بازی به مقامات امنیتی اعلام کرد که نمی تواند امنیت بازیکنان را تضمین کند و به همین خاطر بازی نیمه کاره ماند. سن گیلویس صدرنشین لیگ بلژیک است که بروژ با پیروزی خود توانست فعلا به دو امتیازی انها برسد. البته لیگ بلژیک فعلا تمام نمی شود چرا که چهار تیم بالای جدول باید در مسابقات پلی آف با همدیگر شرکت کنند تا در ان جا قهرمان مشخص شود.

باشگاه بیرشات در پیامی از اتفاقات بازی ابراز تاسف کرد و اعلام کرد که آنها چنین رفتارهایی را کاملا محکوم می کنند. حالا کمیته مسابقات باید تصمیم بگیرد که ادامه بازی برگزار شود یا حکم را به سود یکی از دو تیم صادر کند.

4125