فرصت سوزی دوباره روسونری و تعارف صدر جدول به رقیب همشهری

فرصت سوزی دوباره روسونری و تعارف صدر جدول به رقیب همشهری

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خانگی مقابل تورینو با تساوی بدون گل متوقف شد تا فرصت تثبیت جایگاهش در صدر جدول را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و دوم سری آ ایتالیا، تیم‌های تورینو و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم المپیک گرانده تورین مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از شروع این بازی، میلان با 67 امتیاز در صدر جدول و تورینو با 38 امتیاز در رده یازدهم قرار داشتند و روسونری می‌توانست با پیروزی در این بازی، فاصله‌اش را با اینتر در همان چهار امتیاز حفظ کند. 

در نیمه اول شاهد بازی پربرخورد و پرکارتی بودیم. 2 بازیکن از هر تیم در 45 دقیقه ابتدایی کارت زرد از داور مسابقه دریافت کردند و موقعیت‌ خطرناکی روی دروازه‌ها شکل نگرفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

در نیمه دوم به نوعی یخ بازی شکست و تورینو می‌توانست در همان دقایق اولیه، دروازه مایک ماینان را باز کند، اما در امر ناموفق بود. در ادامه شاگردان استفانو پیولی کمی جلو کشیدند، اما آن‌ها نیز در رسیدن به دروازه حریف ناکام ماندند تا این بازی در نهایت با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد. این نتیجه، میلان را 68 امتیازی کرد و حالا نراتزوری فرصت دارد تا با کسب پیروزی در دیدار عقب افتاده‌اش، پس از مدت‌ها دوباره طعم صدرجدول را بچشد. 

4416