مسی و رونالدو هر کدام چند بار در دادن پاس‌گل هت‌تریک کرده‌اند؟

مسی و رونالدو هر کدام چند بار در دادن پاس‌گل هت‌تریک کرده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی مقابل در بازی شب گذشته پی اس جی مقابل کلرمون سه پاس گل داد و به اصطلاح در دادن پاس‌گل هت‌هتریک کرد تا دوباره مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد و آمار های او بررسی شود و با کریستیانو رونالدو مقایسه شود.

به گزارش فوتبالی، این ششمین باری بود که لیونل مسی موفق شد در دادن پاس‌گل هت‌تریک کند؛ بدین معنا که دیدار پی اس جی مقابل کلرمون بار ششمی بود که مسی سه پاس‌گل در یک بازی داد. مسی پیش‌تر در بازی مقابل لوانته در سال 2014، بازی مقابل پاراگوئه در سال 2015، بازی مقابل ختافه در سال 2016، بازی مقابل رئال بتیس در سال 2020 و بازی مقابل سنت اتین در سال 2021 میلادی در یک بازی سه پاس گل داده بود و اکنون مقابل کلرمون بار دیگر این کار را تکرار کرد.

این در حالی است که کریستیانو رونالدو تنها در دو بازی موفق شده است که در دادن پاس گل هت‌تریک کند و در واقع در یک بازی سه پاس گل بدهد. البته تفاوت سبک بازی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم در این قضیه اثر گذار بوده است که مسی 6 بار در دادن پاس گل هت تریک کرده و رونالدو تنها دو بار چرا که کریستیانو رونالدو بیشتر به عنوان مهاجم تمام کننده فعالیت می کند اما مسی در نقش بازی‌ساز هم ظاهر می شود.

1470