لیونل مسی در پاریسن ژرمن هم‌وطن جوانش را می‌خواهد

لیونل مسی در پاریسن ژرمن هم‌وطن جوانش را می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی- فوق ستاره آرژانتینی پی‌اس‌جی، خواهان حضور هم‌وطن 17 ساله خود در این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی و نقل از کوریره دلواسپورت، لیونل مسی هافبک لاتزیو، لوکا رومرو، را در پاریسن ژرمن می خواهد. مسی در تعطیلات بین المللی تحت تاثیر این بازیکن 17 ساله قرار گرفت. رومرو در ماه مارس به تیم ملی آرژانتین دعوت شد و توانست نظر برنده هفت توپ طلا را به خود جلب کند.

این نوجوان بااستعداد در این فصل به تیم اصلی راه‌یافت و اولین بازی خود را در پیروزی 6-1 لاتزیو مقابل اسپزیا انجام داد. او در این فصل مجموعا پنج بازی در تمامی مسابقات انجام داده‌است.

مسی استعدادهای بزرگی را در طول دوران حرفه ای خود دیده است و معتقد است که گوهری کمیاب را در هموطن خود کشف کرده است. رومرو پیش از این توجه باشگاه های مختلفی در اروپا را به خود جلب کرده‌است و مسی در ماه مارس و در اردوی آلبی‌سلسته بیش از قبل او را زیر نظر گرفت. این فوق‌ستاره 34 ساله از توانایی های ستاره لاتزیو در تعطیلات ملی شگفت‌زده شد.

برنده هفت توپ طلا به مدیران پاری‌سن ژرمن گفته‌است که این بازیکن جوان آینده دار را به خدمت بگیرند. لاتزیو از استعدادی که در دستان خود دارد آگاه است و قصد ندارد رومرو را ازدست بدهد. باشگاه ایتالیایی منتظر است تا در ماه نوامبر امسال و رسیدن بازیکن نوجوان تیمش به 18 سالگی، قراردادی 5 ساله را برای تمدید به او پیشنهاد دهند.

9719