تساوی غول‌های انگلیسی در حساس‌ترین بازی فصل/ ماراتن پپ و کلوپ برنده نداشت

تساوی غول‌های انگلیسی در حساس‌ترین بازی فصل/ ماراتن پپ و کلوپ برنده نداشت

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول به تساوی دو بر دو رضایت دادند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم اتحاد مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که سیتیزن‌ها با 74 امتیاز در صدر و لیورپولی‌ها با 73 امتیاز در تعقیب آن‌ها بودند و به همین خاطر، این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود. 

در نیمه اول شاهد بسیار جذابی بودیم. در ابتدا سیتی موفق شد خیلی سریع توسط کوین دی بروین در دقیقه 5 به گل برسد، اما شاگردان یورگن کلوپ خیلی سریع در دقیقه 13 جواب دادند و ضربه دیگو ژوتا همه چیز را برابر کرد. پس از این گل بازی از تب و تاب نیفتاد و سیتی در دقیقه 36 با ضربه گابریل ژسوس به گل دوم رسید و نیمه اول با پیروزی 2-1 میزبان خاتمه یافت. 

در نیمه دوم لیورپول بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه اول توسط سادیو مانه گل تساوی را به ثمر رساند. بعد از این گل، شاگردان کلوپ فرصت زدن گل سوم را داشتند، اما فرصت‌ها را از دست دادند. در دقیقه 64 رحیم استرلینگ گل سوم را وارد دروازه الیسون بکر کرد، اما VAR آن را مردود اعلام کرد تا این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. َ

4416