عکس؛ لحظه‌ای که امباپه باعث آفساید شدن گل مسی شد

عکس؛ لحظه‌ای که امباپه باعث آفساید شدن گل مسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پی اس جی و کلرمون در ورزشگاه خانگی تیم کلرمون به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی شش بر یک پی اس جی به پایان رسید و پاریسی ها عملکرد درخشانی در این بازی داشتند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کیلیان امباپه و نیمار جونیور هر کدام سه گل به ثمر رساندند و بدین ترتیب هر دوی آن ها هت تریک کردند. لیونل مسی در این بازی موفق به گلزنی نشد اما عملکرد او به شکلی بود که در بازی‌سازی و خلق موقعیت برای هم‌تیمی ها بسیار موفق عمل کرد و سه پاس گل داد و بدین ترتیب در دادن پاس‌گل هت تریک کرد.

مسی در این بازی هم یک گل به ثمر رساند که البته توسط داور مردود اعلام شد چرا که پیش از آن که توپ به لیونل مسی برسد یک صحنه‌ی آفساید رقم خورده بود. در این صحنه آفساید بازیکنی که در آفساید قرار داشت، کیلیان امباپه بود.

در واقع با در آقساید قرار گرفتن کیلیان امباپه، او باعث شد تا گلی که مسی به ثمر رساند آفساید باشد. البته امباپه روی این صحنه ک آفساید نزدیک و به اصطلاح میلیمتری را رقم زده است و می توان گفت که لیونل مسی که خودش به امباپه پاس داد، بدشانسی آورد.

1470