شباب الاهلی یک - فولاد یک/ باد آورده را باد برد/ بهترین حمله، دفاع نیست!

شباب الاهلی یک - فولاد یک/ باد آورده را باد برد/ بهترین حمله، دفاع نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم شباب الاهلی و فولاد به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، دو تیم فوتبال شباب الاهلی امارات و فولاد ایران از ساعت ۲۱:۴۵ در هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان نکونام به دومین تساوی فصل خود برسند.

با این تساوی، فولاد با ۲ امتیاز موقتا صدرنشین گروه سوم لیگ قهرمانان شد. در دیگر دیدار این گروه، الغرافه رو در روی آخال ترکمنستان قرار می‌گیرد.

ترکیب شباب الاهلی

ماجد ناصر، سالمین خمیس، ولید عباس، عبدالعزیز حسین هیکل، عبدالعزیز صنقور، عزیزجون گانیف (عمر عبدالرحمن، دقیقه ۷۱)، ماجد حسن، هریب عبدالله، احمد نوراللهی (القسانی، دقیقه ۷۰)، محمد جمعه (فردریکو نیکولاس، دقیقه ۶۸) و توماس اولسن

ترکیب فولاد

شهاب گردان، مهدی شیری، ساسان انصاری (ایبای گومز، دقیقه ۴۶)، موسی کولیبالی، حمید بوحمدان، لوسیانو پریرا، عارف آقاسی، وحید حیدریه(سینا شاه‌عباسی، دقیقه ۲+۹۰)، سینا مریدی (محمد آبشک، دقیقه ۴۳)، علیرضا کوشکی  (محمدرضا عباسی، دقیقه ۷۷)، آرش رضاوند (محمدرضا خلعتبری، دقیقه ۷۷)

کارت زرد:

شباب الاهلی: توماس اولسن(47)، ماجد حسن(59)

فولاد: وحید حیدریه(72) 

شرح گل:

شباب الاهلی صفر - فولاد یک (احمد نوراللهی گل به خودی، دقیقه 83:): با همکاری خوب  عباسی و بوحمدان توپ به محوطه جریمه شباب الاهلی رسید؛ پاس روبه عقب عباسی به بوحمدان با ضربه این بازیکن به سمت دروازه از جناح راست همراه شد که توپ بعد از برخورد با احمد نوراللهی تغییر مسیر داد و وارد دروازه تیم اماراتی شد.

گل اول فولاد به شباب الاهلی

شباب الاهلی یک - فولاد یک (فردریکو نیکولاس، دقیقه ۱+۹۰): پرتاب بلند ماجد ناصر دروازه بان شباب الاهلی تبدیل به یک گل موقعیت گل خطرناک برای این تیم شد؛ بازیکن تیم اماراتی از جناح چپ توپ را به دهانه دروازه فولاد فرستاد تا فردریکو نیکولاس با یک ضربه آسان گل تساوی را به ثمر برساند.

گل اول شباب الاهلی به فولاد

6641/ ۴۱۵۴