تغییر در برنامه‌های انتقالاتی مونیخی‌ها؛ مدافع فرانسوی به ترکیب می‌آید

تغییر در برنامه‌های انتقالاتی مونیخی‌ها؛ مدافع فرانسوی به ترکیب می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - همین چند هفته پیش بود که نام تانگوی نیانزو به عنوان یکی از گزینه‌های فروش یا انتقال قرضی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو مطرح شده بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ آلمان، با این حال برخی چیزها اکنون تغییر کرده و مدیریت باشگاه بایرن مونیخ به دنبال این است تا برای آینده و بعد از جدایی نیکولاس زوله، تانگوی نیانزو را وارد ترکیب این تیم مونیخی کند.

باواریایی‌ها در ابتدا سراغ آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و آندریاس کریستنسن، مدافع تیم ملی فوتبال دانمارک، هر دو از باشگاه چلسی انگلستان رفتند که انتقال هر دو گزینه به دلایل مالی منتفی شدند. همچنین مدیران باشگاه بایرن مونیخ جذب برمر از تورینو، نیکو شلوتربک از فرایبورگ و گینتر از بروسیا مونشن گلادباخ را نیز مفید ندانستند.

طبق گزارش خبرنگار نشریه بیلد، برآیند تمام این اتفاقات باعث شده تا مدیریت باشگاه بایرن مونیخ تانگوی نیانزو را برای فصل آینده وارد ترکیب تیم خود کند. مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ دیگر در بازار نقل‌ و انتقالات به دنبال خرید و به خدمت گرفتن یک مدافع میانی نخواهند بود و تانگوی نیانزو این نقش را به عنوان چهارمین مدافع میانی مونیخی‌ها ایفا خواهد کرد.

همچنین با توجه به احتمال بالای جذب نصیر مزروئی، مدافع مراکشی آژاکس آمستردام هلند بنجامین پاوارد نیز در پست مدافع میانی انجام وظیفه می‌کند.

9404