شیوه‌ عجیب وقت‌کشی در لالیگا که اوبلاک را عصبانی کرد

شیوه‌ عجیب وقت‌کشی در لالیگا که اوبلاک را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی -  وقتی که دو توپ جمع کن در شب شکست اتلتیکو مقابل مایورکا سعی در وقت کشی داشتند، یان اوبلاک دروازه بان تیم مادریدی سعی کرد که با دستان خودش موضوع را کنترل کند و بازی را به حرکت در بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید چهار روز پس از شکست مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا، در جدال برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در فصل آینده به مصاف مایورکا رفت اما سه امتیاز را در مقابل حریف از دست داد. مایورکا که برای بقا تلاش می کند، سه امتیاز ارزشمند را به حساب خود واریز کرد.

مایورکا با هدایت مربی جدید خود خاویر آخیره توانست سه امتیاز ارزشمند را با گل موریکی کسب کند و از منطقه سقوط تا حدودی فاصله بگیرد. یکی از اتفاقاتی که در پایان بازی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته، تلاش یان اوبلاک دروازه بان اتلتیکو برای به جریان انداختن بازی با بالاترین سرعت ممکن است.

در این لحظه دو توپ جمع کن مایورکا سعی در وقت کشی دارند و دروازه بان اسلوونیایی با تلاش خودش و به سختی توپ را برمی دارد تا بازی از سر گرفته شود. اوبلاک در پایان بازی در مورد شکست تیمش گفت:" باید بیشتر تلاش کنیم و بهتر باشیم. پس از بازی سه شنبه مقابل سیتی خسته بودیم اما این یک توجیه نیست.  به تلاش ادامه خواهیم داد و به جلو حرکت می کنیم."

4125