رکوردی که مسی مقابل کلرمون ثبت کرد

رکوردی که مسی مقابل کلرمون ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پس از شروع فصلی مشکل به نظر می رسد که بالاخره در پاریس به آرامش رسیده است.

به گزارش فوتبالی، لئو که به علت سفرهای مداوم به آمریکای جنوبی در بازیهای ملی و انتقال دیرهنگام به پی اس جی نتوانسته بود آن طور که باید و شاید در پاریس جا بیافتد، در پایان فصل در تلاش است تا آمار فردی خود را بهبود ببخشد. لئو شب گذشته مقابل کلرمون توانست رکوردی بی سابقه را در فوتبال فرانسه به ثبت برساند. لئو در این بازی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال فرانسه تبدیل شد که در دو بازی سه پاس گل می دهد. در حقیقت لئو در روز 28 نوامبر مقابل سن اتین این کار را کرده بود و شنبه در مقابل کلرمون این کار را تکرار کرد. لئو شب قبل با ضربه سر گلزنی کرد که البته گلش به علت آفساید مردود اعلام شد.

مسی با سه پاس گل مقابل کلرمون به رکورد 13 پاس گل در این فصل رسید که فقط امباپه با 14 پاس گل را بالاتر از خود دارد. لئو کم کم در پاریس به آرامش می رسد و پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا سعی می کند که در لیگ فرانسه پایان خوشی داشته باشد. لئو در فصل آینده با جدایی احتمالی امباپه نقش پررنگ تری در پاریس خواهد داشت و می تواند در فصل دومش نمایش بهتری نسبت به فصل آغازین خود داشته باشد.

4125