پرسپولیس و آرایش جدید دفاعی برای دیدار با آلومینیوم

پرسپولیس و آرایش جدید دفاعی برای دیدار با آلومینیوم

پایگاه خبری فوتبالی- کادرفنی پرسپولیس خط دفاع تیمش را با 2 تغییر به مصاف آلومینیوم خواهد فرستاد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیسی‌ها در حالی به مصاف شاگردان مهدی رحمتی خواهند رفت که یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت تا ترکیب جدیدی را در خط دفاعی تیمش برای این بازی آزمایش کند.

پس از افت سعید آقایی در بازی گذشته مقابل هوادار این بازیکن به نیمکت پرسپولیس تبعید شد تا علی نعمتی که پیش از این مدافع میانی قرمزها در کنار فرشاد فرجی بود به دفاع چپ برود. نعمتی پیش از این در شهرخودرو نیز مدافع چپ بود و برانکو زمانی که قصد به خدمت گرفتن این بازیکن را داشت او را برای پست مدافع چپ مدنظر قرار داده بود اما این بازیکن امشب برای اولین بار در ترکیب قرمزها به عنوان مدافع چپ جانشین سعید آقایی خواهد شد.

وحدت هنانوف هم در بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس، قرار است در کنار فرشاد فرجی زوج قلب دفاعی تیمش را در این بازی تشکیل دهد. 

در سمت راست خط دفاعی مطابق چند بازی گذشته پرسپولیس در نیم فصل دوم باز هم رامین رضاییان انتخاب اول کادرفنی پرسپولیس خواهد بود. به نظر می‌رسد قرمزها در زمان حمله آرایش 3 دفاعه به خود گرفته و در زمانی که آلومینیوم به سمت دروازه پرسپولیس حمله‌ور خواهد شد قرمزها تغییر سیستم داده و 4 دفاعه بازی خواهند کرد.

باید منتظر ماند و دید خط دفاعی قرمزها پس از تغییراتی که در بازی امشب اعمال خواهد شد موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌‍شان خواهند شد یا نه.

7655