رقابت آرسنال و تاتنهام برای هافبک 25 ساله لسترسیتی

رقابت آرسنال و تاتنهام برای هافبک 25 ساله لسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- باتوجه به احتمال بازماندن لسترسیتی از مسابقات لیگ اروپای فصل آینده، آن‌ها قصد دارند با فروش مدیسون به تقویت سایر بخش‌های ترکیب خود بپردازند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سان، آرسنال ممکن است در تابستان امسال برای جذب جیمز مدیسون، هافبک 25 ساله لسترسیتی، با تاتنهام ، رقیب شمال لندنی خود، رقابت کند.

باتوجه به رتبه کنونی روباه‌ها، احتمالا آن‌ها لیگ اروپای فصل آینده را ازدست می‌دهند. به‌همین منظور، آن‌ها قصد دارند با دریافت پول از فروش جیمز مدیسون، نقاط ضعف تیم خود را پوشش دهند.

آرسنال از مدت‌ها قبل به این بازیکن علاقه دارد. توپچی‌ها قبل از اینکه تابستان گذشته مارتین اودگارد را با قراردادی دائمی از رئال مادرید به خدمت بگیرند، شدیدا به‌دنبال جذب این هافبک انگلیسی بودند.

علیرغم ناکامی در فصل گذشته، آرسنال همچنان به مدیسون علاقه مند است. با این حال، به گفته منبع مذکور، تاتنهام آماده است تا با توپچی ها برای امضای قرارداد با این بازیکن ملی‌پوش مبارزه کند.

اسپرز در این تابستان به دنبال یک هافبک تهاجمی جدید خواهدبود. آنها به دله اَلی اجازه دادند تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به اورتون بپیوندد، در حالی که تانگوی اندومبله و جیوانی لو سلسو نیز به‌صورت قرضی شمال لندن را ترک کردند.

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، یکی از علاقه‌مندان مدیسون است. ستاره سابق نوریچ‌سیتی به این ترتیب به‌عنوان هدف نقل‌وانتقالاتی تاتنهام به‌حساب می‌آید.

9719