واکنش ستاره منچسترسیتی به تقابل حساس امشب تیمش با ليورپول

واکنش ستاره منچسترسیتی به تقابل حساس امشب تیمش با ليورپول

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره جوان و انگلیسی سیتیزن‌ها در مورد دیدار حساس امشب تیمش با ليورپول صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، فیل فودن، ستاره انگلیسی تیم منچستر سیتی در ارتباط با مسابقه حساس امشب این تیم مقابل ليورپول در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. فودن در مورد این دیدار می‌گوید: "دو تیم برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگند و فاصله امتیازی خیلی کمی دارند. این بازی بسیار بزرگ است و همه فوتبالیست‌ها دوست دارند در آن به میدان بروند. فکر می‌کنم بسیاری از هوادارانی که طرفدار این دو تیم نیستند هم این مسابقه را تماشا خواهند کرد. دیدار سرگرم کننده‌ای خواهد بود."

"آخرین تقابل؟ تا به حال در هیچ بازی با کیفیت‌تری نسبت به آن دیدار بازی نکرده‌ام. هر دو تیم فوتبال بازی می‌کردند و گاهی اوقات توپ مستقیم از این دروازه به آن دروازه می‌رفت. آن مسابقه پر از گل و بازی‌های جذاب بود. آنفیلد جو خوبی دارد و از هر کس پرسیده‌ام آن دیدار یکی از دیدارهای محبوبش در فصل جاری بوده است."

"هر دو تیم می‌خواهند برنده شوند ولی کار با این بازی تمام نمی‌شود و فکر می‌کنم تا پایان فصل فراز و نشیب‌های زیادی وجود خواهد داشت. فکر نمی‌کنم این بازی تعیین کننده باشد. لیگ برتر سخت‌ترین لیگ دنیا است و بر این باورم هر اتفاقی در دیدار امشب بيفتد، باز هم چیزهای زیادی برای بازی کردن و به دست آوردن وجود خواهد داشت."

9404