مشکل مهاجمان پرسپولیس؛ استرس دارند؟

مشکل مهاجمان پرسپولیس؛ استرس دارند؟

پایگاه خبری فوتبالی- چرا مهاجمان پرسپولیس در گلزنی ناکام هستند؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی در آخرین بازی خود در لیگ برتر دو امتیاز مهم را از دست داد که با وجود خط دفاعی قدرتمند حریف و مدل بازی تیم عنایتی که هیچ فضایی به حریفش نمی‌داد، به اندازه کافی موقعیت گل هم داشت اما در نهایت به گلی نرسید.

اکثر موقعیت‌های پرسپولیس در بازی گذشته این تیم توسط مهاجمان (عبدی و تمیروف) از دست رفت و نتوانستند از فرصت‌های گلزنی خود به خوبی بهره ببرند.

این اتفاق در شرایطی رقم می‌خورد که در چهار مسابقه  گذشته قرمزها مهاجمان پرسپولیس عملکرد خوبی نداشته‌اند و موقعیت‌های زیادی از دست داده‌اند. در این بین به نظر می‌رسد اعتماد بیش از اندازه کادر فنی پرسپولیس به تمیروف ازبک یکی از دلایل این ناکامی بوده است. بازیکنی که علی‌رغم تعریف و تمجیدهای زیاد نشان داده یک مهاجم معمولی است و با مهاجم مورد نظر و ایده‌ال یحیی فاصله بسیار دارد.

مهدی عبدی و حامد پاکدل که دقایق کوتاهی در دربی بازی کردند در دیدار با هوادار نشان دادند که در آمادگی کامل نیستند. عبدی بعد از دبل مقابل مس رفسنجان دچار افت فاحش شده و کمی هم بدشانس بوده است. حامد پاکدل هم بعد از سه چهار بازی متوالی که درخشید، مصدوم شد و بعد از بازگشت از مصدومیت نتوانسته به فرم خوب خودش برگردد.

اغراق نیست اگر بگوییم استرس در ساق مهاجمان پرسپولیس مشهود است. عبدی و تمیروف با دستپاچگی تمام به توپ ضربه می زنند و مشخص است در چنین شرایطی احتمال گل شدن توپ‌های آنها و موقعیت‌هایی که در آن قرار می‌گیرند پایین می‌آید.

حال باید منتظر ماند و دید در نبرد حساس مقابل آلومینیوم که قرمزها برای صعود به مرحله بعد نیاز به برد و گلزنی دارند آیا پای مهاجمان این تیم به گلزنی باز خواهد شد یا نه.

7655