آغاز تحقیقات پلیس در مورد رونالدو؛ کودک مورد حمله به اوتیسم مبتلا بود

آغاز تحقیقات پلیس در مورد رونالدو؛ کودک مورد حمله به اوتیسم مبتلا بود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو با رفتارش در پایان بازی اورتون و منچستریونایتد به شدت جنجال ساز شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی در این بازی دو موقعیت گلزنی را از دست داد و شب بسیار بدی را داشت در پایان بازی خشم خود را سر یک هوادار خالی کرد. در حقیقت رونالدو در زمان خروج از زمین، تلفن همراه یک هوادار اورتون را گرفت و آن را به زمین کوبید. این هوادار که جیک هاردینگ نام دارد، نوجوانی 14 ساله است که برای اولین بار در گودیسون پارک  حضور داشته است.

جیک به همراه مادرش سارا کلی  در پشت دروازه و در نزدیک تونل منتهی به رختکن نشسته بودند. جیک در حال فیلم گرفتن از بازیکنان بود که رونالدو موبایل را از دستش کشید و باعث کبودی دست او شد. مادر هوادار اورتون توضیح می دهد:" جیک داشت از راه رفتن همه بازیکنان یونایتد فیلم می گرفت. بعد از آن کمی موبایلش را پایین کشید چرا که رونالدو جورابش را پایین کشیده بود و از پایش خون می آمد. جیک می خواست ببیند که چه اتفاقی افتاده است. رونالدو با خشمی شدید در حال راه رفتن بود. موبایل پسرم را گرفت و به راه رفتن ادامه داد."

جیک که به اختلال اوتیسم و دیسپراکسی (توعی اخلال که در آن کودکان با کندی حرکاتشان مواجه هستند) به گفته مادرش کاملا شوکه شده و بعد از این اتفاق گریه می کرده و تا زمانی که به خانه رسیده، نمی دانسته که چه اتفاقی برایش رخ داده است.سارا افزود:"جیک واقعا ناراحت بود و از اتفاقاتی که برایش افتاده بود، خیلی دلخور بود. اولین باری بود که به استادیوم می رفتیم و این اتفاق رخ داد. تا آخرین ثانیه ها روز فوق العاده ای داشتیم اما روزمان خراب شد. رونالدو یک الگوست اما به بچه من حمله کرد. "

از طرفی پلیس منطقه مرسی ساید اعلام کرد که با باشگاه ها در تماس است و تحقیقات را در مورد رونالدو به اتهام "خشونت" آغاز کرده اند و در حال بررسی تصاویر دوربین ها هستند. 

رونالدو ساعاتی بعد از بازی در اینستاگرامش عذرخواهی کرد اما سارا آرام نشد و در پیامی در فیسبوک نوشت:"خب، یک بازی زیبا برای من تبدیل به حضور من و جیک در مقر پلیس شد. باور نمی کردم که این را بگویم اما رونالدو موبایل جیک را از دستش کشید آن هم در حالی در که در حال فیلم گرفتن از خروجش از زمین بود. برایم شگفت انگیز است که چطور یک بازیکن حرفه ای می تواند این گونه با بچه ها با خشونت برخورد کند. اگر کسی ویدیوی آن لحظه را دارد، به من بدهد چرا که من صفحه اینستاگرام ندارم. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.این فوتبالیست ها اوباش هستند. خود او یک پدر است، چه حسی داشت اگر کسی این کار را با پسر خودش می کرد؟"
4125