تمرینات انفرادی قهرمان سنگین‌وزن کشتی جهان در کمپ تیم‌های ملی

تمرینات انفرادی قهرمان سنگین‌وزن کشتی جهان در کمپ تیم‌های ملی

پایگاه خبری فوتبالی- امیرحسین زارع به دلیل مصدومیت همراه با تیم تمرین نکرده و این روزها تمرینات بدنسازی و فیزیوتراپی را در دستور کار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، دور سوم تمرینات تیم ملی کشتی آزاد در حالی در کمپ تیم‌های ملی دنبال می‌شود که تیم آسیایی اواخر ماه جاری روانه مغولستان خواهد شد.
نفرات اول مسابقات قهرمان کشوری که در گرگان به انجام رسید، تیم اعزامی به قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند. جدای از این تیم 10 نفره، مدال‌آوران و ملی‌پوشان ایران در جهانی 2021 اسلو نیز اکنون در اردو خود را برای شرکت در مسابقات پیش رو و ورود به چرخه انتخابی تیم ملی آماده می‌کنند.

علیرضا سرلک، محمد نخودی و مجتبی گلیج که در جهانی نروژ صاحب مدال‌های نقره و برنز شدند از جام تختی و حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع سه کشتی‌گیر طلایی ایران در جهانی 2021 از مرحله نهایی انتخابی تیم ملی وارد چرخه خواهند شد.

امیرحسین زارع که در سال گذشته موفق به کسب مدال برنز بازی‌های المپیک توکیو و همچنین طلای قهرمانی جهان شد و امسال نیز گزینه اصلی کسب دوبنده تیم ملی در سنگین‌وزن خواهد بود در اردوی قبلی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده و تمریناتش را جدا از سایر اردونشینان و به صورت انفرادی دنبال می‌کند. او این روزها تمرینات بدنسازی و فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد.

قرار است پیش از حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، امیرحسین زارع در یک تورنمنت رنکینگ‌دار محک بخورد.

6641