تحسین اسطوره بارسلونا از ستاره احتمالی فصل آینده رئال مادرید

تحسین اسطوره بارسلونا از ستاره احتمالی فصل آینده رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز ستاره برزیلی بارسلونا اذعان کرد او بین کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، سوپراستار فرانسوی را انتخاب می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شایعات راجع به آینده کیلیان امباپه در پاریسن ژرمن و ارلینگ هالند در بروسیا دورتموند شدت می‌گیرند. تقریبا اکثر خبرگزاری‌های معتبر دنیا از انتقال امباپه به رئال مادرید مطمئن هستند، اما آینده ستاره نروژی در سیگنال ایدونا پارک همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. تیم‌های منچسترسیتی، بارسلونا و رئال از مشتریان اصلی او هستند.

به نقل از مارکا، دنی آلوز در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت: "امباپه یا هالند؟ حقیقت این است که من تمام پولم را برای هالند خرج نمی‌کنم، اما امباپه فرق دارد. صادقانه بگویم، من شاید پول زیادی برای جذب هالند ندهم، اما اگر مدیر ورزشی یک باشگاه بودم، قطعا اول برای جذب امباپه اقدام می‌کردم. فکر می‌کنم او از هر جهت نسبت به هالند، کامل‌تر است. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری بزرگ انجام دهید، باید در راه درستی پول را خرج کنید. اگر به من بود، قطعا امباپه اولویت بالاتری داشت. او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و اگر سبک بازی بارسلونا را تماشا کنید، متوجه می‌شوید که هیچ کس بیشتر از امباپه به آن نمی‌خورد."

4416