جشنواره گل پی‌اس‌جی با هت‌تریک امباپه و نیمار و هت‌تریک مسی در پاس‌گل

جشنواره گل پی‌اس‌جی با هت‌تریک امباپه و نیمار و هت‌تریک مسی در پاس‌گل

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پاریسن ژرمن و کلرمون به مصاف هم رفتند و پی اس جی در این بازی خارج از خانه موفق شد با نتیجه 6 بر 1 به پیروزی برسد و یک پیروزی پر گل را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که پس از گذشت چند ماه، مثلث MNM یعنی مسی، نیمار و کیلیان امباپه تازه به هماهنگی و هارمونی لازم رسیده اند و می توانند با کار های ترکیبی دروازه حریفان را باز کنند. هم در بازی مقابل لوریان که پی اس جی با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی رسید و هم در بازی امشب مقابل کلرمون که پاریسی ها 6 گل زدند، مثلث مسی، نیمار و امباپه خوش درخشیدند و با همکاری و هماهنگی هم توانستند پیروزی را به دست بیاورند.

در بازی مقابل کلرمون، امباپه و نیمار هر کدام سه گل به ثمر رساندند و هت تریک کردند اما لیونل مسی نتوانست گلزنی کند و دروازه حریف را باز کند. اما در عوض، لیونل مسی در این بازی سه بار پاس گل داد و در دادن پاس گل هت تریک کرد تا در خلق موقعیت آماری ویژه را برای خود ثبت کند.

به نظر می رسد که قهرمانی پی اس جی در این فصل از رقابت های لیگ فرانسه خیلی زود قطعی شود و مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد.

1470