عکس؛ ناراحتی شدید کریستیانو رونالدو در طول بازی مقابل اورتون

عکس؛ ناراحتی شدید کریستیانو رونالدو در طول بازی مقابل اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بد ترین روز های کریستیانو رونالدو در طول فصل جاری، امروز (شنبه) مقابل اورتون رقم خورد چرا که شیاطین سرخ با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه گودیسون پارک شکست خوردند و از سویی کریستیانو رونالدو در این بازی عملکرد جالبی نداشت و ساق پاهایش هم زخمی شد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو هنگامی که می خواست گودیسون پارک را ترک کند، موبایل یکی از هواداران تیم حریف را هم به زمین کوبید و به نظر می رسد که آن را شکسته باشد و بدین ترتیب به خاطر این رفتار پرخاشگرانه ممکن است با محرومیت هایی روبرو شود.

رونالدو در طول بازی مقابل اورتون هم بسیار عصبانی بود و مشخص بود که به هیچ وجه از وضعیتی که در حال حاضر در این بازی و در منچستر یونایتد وجود دارد راضی نیست. رونالدو به این امید به منچستر یونایتد بازگشت که بتواند دوباره موفقیت های دوره اول خود را در جمع شیاطین سرخ تکرار کند اما اوضاع کاملا به شکل دیگری پیش رفت و با این روند منچستر یونایتد حتی نمی تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. به نظر می رسد که رونالدو روی یک سراشیبی افتاده است که مشخص نیست این سراشیبی چه زمانی به پایان خواهد رسید.

1470