عکس؛ رونالدو و به زمین کوبیدن موبایل هوادار اورتون

عکس؛ رونالدو و به زمین کوبیدن موبایل هوادار اورتون

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، پس از باخت مقابل اورتون به شدت عصبانی بوده است به طوری که از فرط عصبانیت موبایل یکی از هواداران اورتون را از دستش می کشد و آن را به زمین می کوبد.

به گزارش فوتبالی، در ویدیویی که از لحظه خروج کریستیانو رونالدو از ورزشگاه گودیسون پارک منتشر شده است، کاملا مشخص است که او تحت فشار هواداران اورتون، از کوره در می رود و موبایل یکی از هواداران به زمین می کوبد به طوری صدای به زمین خوردن و شکستن موبایل هم به گوش می رسد.

رونالدو بازیکنی است که معمولا بیرون از زمین نسبت به هواداران تیم رقیب بی توجهی می کند و سعی می کند که درون زمین پاسخ آن ها را بدهد اما اکنون اتفاقی که افتاد این است که اوضاع از کنترل فوق ستاره پرتغالی خارج شد و این بازیکن نتوانست خودش را کنترل کند و در نهایت در مواجهه با هواداران اورتون رفتاری خشونت آمیز از خودش نشان داد.

این ویدیو به سرعت در شبکه های اجتماعی وایرال شده است و به نوعی می توان آن را نقطه ای منفی در رفتار کریستیانو رونالدو دانست چرا که رفتاری پرخاشگرانه از خود نشان داد و موبایل هوادار حریف را پس از شکست یک بر صفر مقابل اورتون در گودیسون پارک به زمین کوبید.

1470