پس از رودیگر؛ یوونتوس دو مدافع دیگر از چلسی را زیرنظر دارد

پس از رودیگر؛ یوونتوس دو مدافع دیگر از چلسی را زیرنظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی- دو مدافع چلسی، که هردو سابقه حضور در سری‌آ را دارند، اهداف نقل‌وانتقالاتی یوونتوس در تابستان هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گاتزتا دلواسپورت، یوونتوس مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری را زیر نظر دارد.

درحالی‌که این فصل با قبول ناکامی در رقابت‌های مهم درحال تمام‌شدن است، بیانکونری در تابستان امسال قصد دارد برای تقویت تیم خود هزینه کند.

غول‌های سری‌آ خواهان ارتقای الکس ساندرو هستند که در این فصل نشانه هایی از افول نشان داده است. آلونسو به عنوان جانشین احتمالی برزیلی ظاهر شده است.

قرارداد این بازیکن اسپانیایی در تابستان آینده به پایان می رسد، بنابراین تمایل چلسی به فروش وی پیش از اتمام قرارداد، غیرمنطقی بنظر نمی‌رسد. با این حال، اگر انتقال آلونسو محقق نشود، یوونتوس می تواند به سراغامرسون برود.

این بازیکن ایتالیایی هدف طولانی مدت غول سری‌آ بوده‌است و در حال حاضر به صورت قرضی در لیون حضور دارد. امرسون قرار است تابستان امسال به چلسی بازگردد و انتظار می‌رود که پس از ناکامی در یافتن جایگاه خود در ترکیب این تیم به‌عنوان یک بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی، در این تابستان به‌فروش برسد.

مارکوس آلونسو در این فصل، پس از مشکل مصدومیتی که برای بن چیلول پیش‌آمد، به نفر اول ترکیب چلسی در سمت چپ خط‌دفاع تبدیل شدهبود. با این‌وجود با توجه به سن‌وسال و مدت باقی‌مانده از قراردادش، یگی از گزینه‌های خروجی باشگاه در تابستان است.

9719