مهاجمی که با آمدن ژاوی به بارسلونا گم شد

مهاجمی که با آمدن ژاوی به بارسلونا گم شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز از زمانی که در اواسط فصل سکان هدایت بارسلونا را در دست گرفت، از وضعیت خط حمله آبی و اناری پوشان رضایت نداشت و به همین خاطر خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا خواست تا در ژانویه مهاجم های جدیدی را جذب کند و بدین ترتیب تغییراتی در خط حمله بارسلونا ایجاد کند.

به گزارش فوتبالی، با ایجاد تغییرات در خط حمله بارسلونا و نزدیک شدن به معیار های ژاوی هرناندز، این سرمربی اسپانیایی برخی از بازیکنانی را که مد نظرش نبودند، به مرور از ترکیب کنار گذاشت. یکی از این بازیکنان، مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی بارسلونا است.

مارتین بریتویت فصل را خوب شروع کرد و در اولین بازی بارسلونا در لالیگا 2021/22 که در حضور رونالد کومان برگزار شد، برای بارسا گلزنی کرد اما به مرور و با آمدن ژاوی هرناندز جایگاه خود را از دست داد. ژاوی بیشتر به مهاجم هایی مثل اوبامیانگ، فران تورس و آداما ترائوره اعتماد دارد و فرصت را به مارتین بریتویت نمی دهد به طوری که این مهاجم دانمارکی به طور کامل در بارسلونا گم شده است.

بریتویت در سال 2022 میلادی تنها 25 دقیقه به میدان رفته است که این آمار به خوبی نشان دهنده کنار گذاشته شدن او توسط ژاوی هرناندز است.

1470