اخراج بازیکن حاشیه‌ساز لیگ فرانسه پس از توهین عجیبش

اخراج بازیکن حاشیه‌ساز لیگ فرانسه پس از توهین عجیبش

پایگاه خبری فوتبالی - حاتم بن عرفا از لیل اخراج شد چرا که با ژوسلین گورونک سرمربی تیمش درگیر شده است.

به گزارش فوتبالی، بن عرفا بازیکن سابق نیوکاسل و پی اس جی از باشگاه لیل اخراج شد چرا که پس از بازی شنبه هفته گذشته میان تیمش و بوردو با گورونک سرمربی تیمش درگیر شده است. بن عرفا به سرمربی لیل گفته است:" ما خیلی عقب بازی می کنیم. مثل تیمی که برای اروپا رقابت می کند، نیستیم. ما شبیه گنگان بازی می کنیم!"

گورونک 50 ساله در دو مقطع سرمربی تیم گنگان بوده است. رادیو مونته کارلو گزارش داده است که بن عرفا حالا توسط مربی این تیم در اختیار مدیران باشگاه قرار گرفته است. بازیکن 35 ساله در ژانویه به عنوان بازیکن آزاد به لیل ملحق شد و حالا قرار است که قراردادش فسخ شود.

گورونک این درگیری را تایید کرده و اعلام کرده است که یکی از بازیکن درون رختکن رفتار نامنسابی نداشته است. وی اظهار داشت :" ما چیزهای خوب یا بدی داشته ایم، برخی بازیها را می بریم یا نمی بریم، در سبک های متفاوتی بازی می کنیم اما اخلاق از هر چیزی برای من مهمتر است.  34 سال است ک در دنیای فوتبال حضور دارم و هرگز چنین چیزی ندیده بودم."

بن عرفا پاسخ صحبت های مربیش را در اینستاگرام داده بود و نوشته بود:" مشکل این است که در سطح رقابت نیستی. ما تیمی نیستیم که برای بقا بازی کنیم."

4125