علاقه میلان به ستاره رئال مادرید؛ بازیکن محبوب کارلتو در رادار روسونری

علاقه میلان به ستاره رئال مادرید؛ بازیکن محبوب کارلتو در رادار روسونری

پایگاه خبری فوتبالی- روسونری به ستاره اسپانیایی رئال مادرید علاقه‌مند است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از آاس، میلان آماده است تا تمام تلاش خود را برای به‌خدمت گرفتن مارکو آسنسیو از رئال مادرید انجام دهد.

روسونری به دنبال یک وینگر راست جدید است و چشم به ستاره کهکشانی‌ها دوخته است. این بازیکن اسپانیایی که درطول این فصل جلوتر از هازارد و بیل سمت راست خط حمله تیمش را تصاحب کرده بود، اخیرا اعتماد کارلو آنچلوتی را ازدست داده است. اوضاع ممکن است پس از انتقال قریب‌الوقوع کیلیان امباپه به سانتیاگوبرنابئو در این تابستان پیچیده‌تر شود.

آسنسیو آماده است تا در جستجوی چالشی جدید برای دقایق بیشتر حضور در میدان، مادرید را ترک کند. و صدرنشینان فعلی سری‌آ از جمله باشگاه‌هایی هستند که مشتاق به جذب او می‌باشند. سران باشگاه میلان برای تسهیل این انتقال در تابستان، پیش از این تماس خود را با طرف اسپانیایی آغاز کرده‌اند. قرارداد فعلی این بازیکن در پایان فصل آینده به پایان می رسد و او ممکن است در همین فصل کهکشانی‌ها را ترک کند.

آسنسیو در این فصل همراه با رئال مادرید در صدر جدول لالیگا و در یک‌قدمی حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. او با گل‌های مهم خود در این فصل، چندین امتیاز حیاتی را برای تیمش به‌ارمغان آورده‌است.

9719