شیاطین‌سرخ با خارج کردن لمپارد و اورتون از بحران، وارد بحران شدند!

شیاطین‌سرخ با خارج کردن لمپارد و اورتون از بحران، وارد بحران شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - در نخستین مسابقه از رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال جزیره، شیاطین سرخ در مصاف با میزبان خود اورتون با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان، عصر امروز شنبه بیستم فروردین ماه سال 1401 هجری شمسی مصادف با نهم آوریل سال 2022 میلادی و از ساعت 16 به وقت ایران، شاگردان فرانک لمپارد در تیم اورتون در ورزشگاه گودیسون پارک شهر بندری لیورپول و با قضاوت جاناتان ماس، داور سرشناس انگلیسی میزبان شاگردان رالف رانگنیک در تیم منچستر یونایتد بودند که در نهایت نیز موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده و سه امتياز این مسابقه خانگی را به دست آورند.

رالف رانگنیک شیاطین سرخ را با این ترکیب به میدان فرستاده بود:

داوید دخیا، ویکتور لیندلوف، هری مگوایر، کریستیانو رونالدو، مارکوس رشفورد، فرد، برونو فرناندز، جیدون سانچو، الکس تلس، فن بیساکا، نمانیا ماتیچ

شماتیک ترکیب منچستر یونایتد را هم در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

در مقابل نیز فرانک لمپارد تیمش را با این ترکیب به مصاف ‌سرخپوشان شهر منچستر فرستاده بود:

مسابقه در نیمه نخست متعادل آغاز شد. حملات دو تیم روی دروازه های یکدیگر منجر به ایجاد موقعیت های گلزنی جدی نمی شد. در اواسط این نیمه، این گوردون بود که موفق شد گل اول شاگردان فرانک لمپارد در تیم آبی‌پوش اورتون را در استادیوم خانگی به ثمر برساند. در نهایت هم این نیمه با همین نتیجه به اتمام رسید.

در آغاز نیمه دوم مسابقه منچستر یونایتد برای جبران گل خورده به انجام حملات جسته و گریخته‌ای دست زد که باز هم به ایجاد موقعیت های گل جدی ختم نمی شد. رانگنیک در این نیمه پوگبا و الانگا و خوان ماتا را به زمین مسابقه آورد ولی تمام این تغییرات نیز در نهایت به گلزنی و ایجاد تغییر در نتیجه این مسابقه ختم نشد و سرانجام در پایان این مسابقه، این شاگردان فرانک لمپارد در تیم اورتون بودند که شاگردان رالف رانگنیک در تیم میهمان یعنی منچستر یونایتد را شکست داده و سه امتياز این بازی خانگی را به دست آورده و به نوعی از بحران نیز خارج شدند.

این‌جا

9404