تمایل چلسی به قرض دادن ستاره گران‌قیمت خود

تمایل چلسی به قرض دادن ستاره گران‌قیمت خود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی با جدایی مهاجم ناکام خود به صورت قرضی موافقت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Fichajes، چلسی مایل است به روملو لوکاکو اجازه دهد تابستان امسال به صورت قرضی استمفوردبریج را ترک کند. این بازیکن بلژیکی از زمان بازگشت به لیگ برتر در تابستان گذشته، دوران سختی را در لندن سپری کرده و تنها 12 گل در تمامی رقابت‌ها به‌ثمر رسانده‌است. این بازیکن 28 ساله نتوانست خود را در سیستم توماس توخل تثبیت کند و ترکیب این تیم به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده‌است.

لوکاکو به‌وضوح از این وضعیت ناراضی است و در آرزوی جدایی از باشگاه چلسی است. مهاجم تیم ملی بلژیک مشتاق است تا به اینتر بازگردد و قهرمان سری‌آ نیز ترجیحا به صورت قرضی به حضور مجدد این این بازیکن در سن‌سیرو تمایل نشان می‌دهد.

آبی‌ها اکنون آماده اند تا قرارداد قرضی را بپذیرند، زیرا معتقدند لوکاکو همچنان سودای بازی در سری‌آ را دارد. یک قرارداد قرضی بلندمدت با بند خرید اجباری، می‌تواند گزینه خوبی برای چلسی باشد.

لوکاکو در تابستان 2021 با قراردادی به ارزش 97.5 میلیون پوند از اینتر به چلسی، باشگاه سابق خود، بازگشت. این مهاجم ملی‌پوش اما، یکی از ضعیف‌ترین فصول خود را پشت‌سر گذاشته‌است. درخشش لوکاکو در بازی‌های ابتدایی خیلی زود فروکش کرد تا پس از حواشی حاصل از مصاحبه جنجالی او، لوکاکو به‌آرامی جایگاه خود در ترکیب آبی‌ها را نیز ازدست بدهد.

9719